1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. صلاله، دومین شهر بزرگ در کشور عمان

صلاله، دومین شهر بزرگ در کشور عمان

صلاله، دومین شهر بزرگ در کشور عمان

صلاله، دومین شهر بزرگ در کشور عمان

بعد از مسقط،که پایتخت کشور عمان است "صلاله" دومین شهر بزرگ عمان می باشد.صلاله در فصول پر باران،گردشگران زیادی را به سمت خودش جذب می کند.مناطق شمالی صلاله را رشته کوه هایی فرا گرفته اند که بعد از باران،سرسبز و آبشارهای آن تماشایی است.

در ادامه با جاذبه های گردشگری صلاله همراه مهرآباد گشت باشید و بهتر است در سفر به عمان ( سفر به صلاله) از این جاذبه ها دیدن نمایید.

قلعه طاقه

قلعه طاقه یکی از زیباترین قلعه ها در منطقه ظفار محسوب می شود.می توانید به همراه تور عمان مهرآباد گشت از موزه های واقع در قلعه طاقه دیدن کنید و با تماشای ابزار و اسلحه های موجود در موزه از نحوه ی زندگی مردم عمان در آن زمان اطلاع پیدا کنید.

قلعه طاقه ، گردشگری عمان

ساحل مغسیل

ساحل مغسیل کمی از صلاله فاصله دارد  می توانید با ماشین از صلاله به سمت ساحل مغسیل حرکت کنید و بعد از طی 45 کیلومتر به مقصید برسید.تماشای آب شفاف و آبی رنگ و شن های سفید این ساحل را از دست ندهید.ساحل مغسیل یکی از پرطرفدارترین ساحل های صلاله به حساب می آید.

ساحل مغسیل،گردشگری عمان

غار مرنیف

غار مرنیف در نزدیکی ساحل مغسیل قرار دارد.در ابتدای این غار کوهی واقع شده است که چند نیمکت کنارش قرار داده اند تا مسافران بتوانند در کمال آرامش از زیبایی های ساحل و مناظر سرسبز لدت ببرند.

غار مرنیف،گردشگری عمان

وادی صحلنوت

وادی صحلنوت 15 کیلومتر تا صلاله فاصله دارد. این ناحیه در فصل بارندگی‌های شدید، به طرز خیره کننده‌ای سبز می‌شود که می‌توانید در حین رانندگی در جاده‌های پیچ در پیچ آن، از چشم اندازهای زیبایش نیز لذت ببرید.

 


هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر