هتل بست وسترن پریمیر مسقط

هتل بست وسترن پریمیر مسقط | Best Western Premier

هتل 4 ستاره بست وسترن مسقط در منطقه الخویر قرار گرفته است.اگر قصد سفر به عمان را دارید،این هتل اقامتگاه بسیار مناسبی برای سفر به عمان محسوب می شود.

خدمات رفاهی هتل بست وسترن پریمیر مسقط

پذیرش هتل بست وسترن مسقط به صورت 24 ساعته انجام می شود.در بخش پذیرش می توانید از انبار چمدان،راهنمای گردشگری،خدمات تبدیل ارز استفاده کنید.در تمام محوطه این هتل،اینترنت رایگان وجود دارد.

این هتل همچنین دارای خدمات اتوکشی،اتوشویی،خشکشویی با هزینه مجزا،روزنامه،آسانسور،خدمات برای مهمانان کم توان،بخش مخصوص سیگار کشیدن،خدمات VIP می باشد که به محض رزرو هتل میتوانید از امکانات این هتل استفاده کنید.

کارمندان هتل به زبان های اردو، مالایی، فیلیپینی، هندی، عربی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد.

امکانات تفریحی هتل بست وسترن پریمیر مسقط

هتل بست وسترن مسقط دارای استخر سرپوشیده است در کنار استخر آن یک سونا هم وجود دارد.همچنین این هتل دارای باشگاه بدنسازی است که می توانید در طول اقامت در این هتل از تمامی این امکانات تفریحی استفاده کنید.

 

فاصله هتل با جاذبه های مسقط

  • مسجد سلطان قابوس:فاصله هتل تا مسجد سلطان قابوس تقریبا 5 کیلومتر است که اگه این مسیر را با تاکسی بروید 12 دقیقه در راه هستید.
  • منطقه تجاری مرکزی:.فاصله هتل تا منطقه تجاری مرکزی 11 کیلومتر است که با تاکسی 15 دقیقه ای به این منطقه تجاری خواهید رسید.
  • بازار مطرح: فاصله هتل تا بازار مطرح 13 کیلومتر است و با تاکسی 16 دقیقه ای به بازار مطرح می رسید.
  • موزه ملی عمان۹ کیلومتر تا هتل بست وسترن فاصله دارد ،تاکسی ۲۵ دقیقه ای شما را می رساند.
  • فرودگاه بین المللی مسقط: فرودگاه مسقط ۱۸ کیلومتر با این هتل فاصله دارد. ترانسفر فرودگاهی و یا تاکسی شما را ۲۵ دقیقه ای به این فرودگاه خواهد رساند.


.می توانید همراه تور عمان در این هتل 4 ستاره  اقامت داشته باشید و از خدمات و امکانات آن بهره ببرید

 

 

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر