معرفی بهترین سواحل ازمیر


بهترین سواحل Çeşme: شهر توچال محبوب ازمیر

سواحل ازمیر

حدود یک ساعت رانندگی از مرکز شهر ازمیر ، شهر ساحلی Çeşme به یکی از محبوب ترین نقاط تابستانی در ترکیه تبدیل شده است میرسید. هنگامی که هوا گرم می شود ، جوانان ازمیر به سواحل می روند و جای تعجب ندارد زیرا şeşme برخی از بهترین مناطق ماسه ای اژه است.

الیزا پلاجی

ساحل Ilıca به طول دو کیلومتر (1.2 مایل) شن و ماسه سفید و آب آبی با گزینه های اقامتی فراوان وجود دارد. Ilıca همچنین به دلیل چشمه های حرارتی خود ، که بعضی از آنها درست در دریا واقع شده است ، مشهور شده است و بازدید کننده هایی را که علاقه به درمان های زیبایی طبیعی دارند ، به خود جلب می کند. حمام های گل آلود در این نزدیکی ها همچنین یک مزیت محسوب می شوند و همچنین امکان استفاده از بادگیر به دلیل شرایط باد مناسب وجود دارد.

الیزا پلاجی ، Çeşme ، ترکیه

 ساحل ازمیر

Ilıca Plajı | © Nihat 1988 / WikiCommons


Pırlanta Plajı

یکی از بهترین نقاط تفریحی ، Pırlanta Plajı (ساحل الماس) همیشه امواج و باد فراوانی دارد. Pırlanta همچنین در فاصله 10 کیلومتری از مرکز Çeşme در Çiftlikköydedir واقع شده است و با نامی که از شنهای درخشان آن الهام گرفته است ، Pırlanta یک مقصد ارجح برای بادگیرها و گشت و گذارهای بادبادک نیز محسوب می شود. این واقعیت که می توانید هنگام ورود به آب بر روی پایه شن و ماسه تقریباً 250 متر (820 فوت) قدم بزنید نیز بسیار عالی است.

Pırlanta Plajı ، şeme ، ترکیه

Altınkum Plajı

با نامی که به "شن طلایی" ترجمه می شود ، می توانید تصور کنید که واقعاً شن در این ساحل زیبا ، واقعاً در 10 کیلومتری (6.2 مایل) از مرکز şeşme واقع شده است. از بادهای شمالی قطع شده است ، Altınkum رو به دریای آزاد است و از این رو آب در مقایسه با سایر سواحل şeşme دارای درجه حرارت کمتری است. با این حال ، هنگامی که درجه حرارت بالا است ، یک ابتنی در اب سرد لذتبخش است.

Altınkum Plajı ، Çeme ، ترکیه

 

ساحل ازمیر

ساحل Altınkum | © 35_egeturk / WikiCommons


ماوی کوی

Mavı Koy به دلیل داشتن آب های کریستالی به عنوان "آکواریوم" شناخته می شود ، مکانی عالی برای مشاهده زندگی زیر آب است. البته ، شما باید برای لذت بردن از یارو فیروزه ای که فقط با تورهای قایق قابل دسترسی است ، به درون آب پرش کنید. شما می توانید با شرکتی مانند Poseidon که از şeşme به Mavı Koy و همچنین جزایر Eşek و Makri سفر می کند ، تور را رزرو کنید.

ماوی کوی ، şeme ، ترکیه

Boyalık Plajı

قابل مقایسه با ماسه های زیبای سفید الیزا ، Boyalık همچنین دو کیلومتر (1.2 مایل) امتداد دارد اما فضای طبیعی و آرام تری دارد. وزش باد آرام و محیط اطراف آرامش پذیرای کاملی است از کلوپ های ساحلی بیشتر eşme. صحبت از ساحلی ، ساحل Ayayorgi Koyu همسایه نیز در مجاورت آن قرار دارد ، در صورتی که همه آن آرامش شما را برای باشگاه های ساحلی و ورزش های آبی آرزو کند.

Boyalık Plajı ، Çeme ، ترکیه

 

ساحل ازمیر

ساحل şeşme | © Cem Gündüz / Flickr

آایورگی کویو

یاروی آایورگی محبوب ترین منطقه Çeşme برای تفریح در قالب های مختلف تابستانی است. در اینجا می توانید تعداد زیادی کلوب ساحلی با مهمانی های ساحل غروب آفتاب و همچنین بسیاری از مناطق چمنزار پیدا کنید که بتوانید در اطراف آن دراز بکشید .

آایورگی کویو ، şeme ، ترکیه

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر