یک شب را چگونه در ازمیر بگذرانیم

 

چگونه یک شب را در ازمیر ترکیه بگذرانیم

ازمیر ترکیه

زندگی شبانه ازمیر گسترده و متنوع است و همه چیز از جمله باشگاه های جاز ، استخرهای سنگین هارد و میله های  خنک برخوردار است. سفر فرهنگی برخی از بهترین مکان ها را برای تعطیل کردن با افراد محلی هنگام غروب آفتاب گرد آورده است.

1888

یکی از بهترین سالن های زندگی در شب ازمیر ، شما می توانید همه بچه های جالب شهر را که در 1888 در حال رقصیدن هستند ، در حالی که شب را به مقصد رقصیدن در کنار برخی از بهترین دی جی های محلی و بین المللی می آویزید. هر آخر هفته در یک خانه قدیمی و زیبا ازمیر واقع شده است ، مانند یک مهمانی بزرگ خانه ، کامل با نوشیدنی های فراوان از نوار. خانه-خانه همچنین میزبان برنامه های موسیقی زنده است ، بنابراین برای آخرین اتفاقات با صفحه فیس بوک خود همراه باشید .

1888 ، Alsancak Mahallesi ، Cumhuriyet Bulvarı، No.: 248، Konak / Izmir، Turkey ، +90 232 463 18 74

نارو

بار ، رستوران ، ترکی ، Pub Grub ، آبجو

یکی از کافه های مشهور Alaçatı (یک شهر تفریحی بسیار محبوب در استان ازمیر) ، Nar Bar نیز شعبه ای را در شهر ازمیر افتتاح کرد و به یک مورد علاقه سریع تبدیل شد. از کوکتل های عالی در یک فضای آرام و خنک لذت ببرید ، از جمله یک حیاط خلوت بسیار عالی. همچنین یک کافه ، می توانید از یک روز به شب به راحتی در این مکان بروید و یا قبل از عزیمت به محل بعدی ، شب خود را با چند نوشیدنی شروع کنید.

دائم بسته شد

نوار بایوس

Bar Bios یکی از بهترین اجراهای زنده را که می توانید در ازمیر پیدا کنید ، مورد علاقه خود در Gazi Kadınlar Sokağı است . این صحنه بزرگ میزبان نامهای مشهور از صحنه موسیقی ترکیه ، از گزینه های جایگزین برای کلاسیک ، و همچنین نام های روزآمد و با استعداد فراوان است. نوشیدنی را در نوار سفارش دهید و از موسیقی زنده بسیار خوبی لذت ببرید.

Gazi Kadınlar Sokağı

Gazi Kadınlar Sokağı مشهورترین خیابان زندگی شبانه ازمیر است ، که همیشه در آخر هفته ها با افرادی که از مکان ها دور می ایند ، شلوغ است. خانه های تاریخی بازسازی شده ای که ، خیابان ها ، رستوران های ماهی با موسیقی fas ،l زندگی می کنند و کافه های راک در این مکان شگفت آور و سرگرم کننده جمع می شوند.

Gazi Kadınlar Sokağı ، ازمیر ، ترکیه

سیرنا میخانه

یکی از بهترین مکان ها برای لذت بردن از یک لیوان آبجویی بلند و برخی از میخانه های میخانه ای عالی در فضای بسیار آرام ، سیرینا میخانه ، یک مورد علاقه محلی در هر فصل است. در تابستان ، صندلی های بیرونی همیشه پر است ، در حالی که فضای داخلی با ظاهری کلاسیک از میخانه ها ، از جمله استیل های تزئینی و یک مجموعه نگهدارنده از سراسر جهان پیروی می کند.

بزور و با تهدید

اگر به دنبال لذت بردن از نوشیدنی و برخی از میخانه های میخانه ، به دنبال موسیقی زنده عالی هستید ، BlackJack به مکان مورد علاقه شما در ازمیر تبدیل می شود. این نوار میزبان برنامه های منظم مانند موسیقی مکزیکی ، کوبایی و موسیقی یونان شب و همچنین برخی از نوازندگان عالی محلی است. همچنین ، روزانه ساعت مبارک را بین ساعت 12 تا 7 عصر از دست ندهید

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر