1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. کارهایی که باید در مارماریس انجام داد

کارهایی که باید در مارماریس انجام داد

کارهایی که باید در مارماریس انجام داد

کارهایی که باید در مارماریس انجام شود (جاذبه های اصلی)


مارماریس  تنها یکی از آن مکانهایی است که می تواند ، هر کسی را فریب دهد. سواحل خوب ، آبشارها ، پارک های آبی ، سفر با قایق ، سفرهای آبی ، قایقرانی عالی ، ماجراجویی و ورزشهای روباز ، دوچرخه سواری ، پیاده روی ، قایقرانی ، دوچرخه کوهستان ، اسب سواری ، کوهنوردی ، بالا رستوران های کلاس ، شراب های مجلل محلی و آفتاب مدیترانه. فعالیت های تفریحی بیشتری همچون گشت و گذار ، خرید ، سفرهای مسافرتی روزانه یا تورهای راهنما نیز موجود است.


قدم زدن در مرکز شهر مارماریس


مرکز شهر مارماریس را می توان با  مرکز تاریخی ، بندر مارماریس  و  مارماریس نتل مارینا  در شرق ،  ساحل طولانی و تفرجگاه ، سیتلر  و  آرموتالان  در غرب بازدید کرد.

جاذبه های گردشگری مارماریس

شهر قدیمی مارماریس - مرکز تاریخی


منطقه مرزی با  قلعه مارماریس ، بندر مارماریس  و  مارینای مارینا  به عنوان "شهر قدیمی مارماریس" (مرکز تاریخی مارماریس) نامیده می شود . بناهای تاریخی در مرمریس مرکزی همه مربوط به قرن شانزدهم میلادی در دوره امپراتوری عثمانی است.
مارماریس بندر و نتل مارینا
بندر مارماریس ، با کافه های سرگرم کننده ، بارها ، فروشگاه ها و رستوران های خود که در امتداد خیابان کردون ، خیابان بارباروس و تفرجگاه قرار گرفته است ، سرسبزترین مکان مرمریس مرکزی است که در آن می توانید جمعیتی را که قدم می زنند ، استراحت کرده و از تعطیلات Mamraris لذت می برندرا مشاهده کنید.
مارماریس نتل مارینا اصلی ترین و محبوب ترین مارینا در مارماریس است. مارینا در قلب مارماریس و در داخل زیبایی طبیعی قرار دارد. ممکن است مغازه های تجهیزات قایق بادبانی ، فروشگاه های پوشاک مارک ، بازارها ، فروشگاه های سوغات ، رستوران های لوکس و کافه ها را در این منطقه مشاهده کنید. 


مارماریس دارای سواحل شگفت انگیز است. ساحل مارماریس اوزونیالی ، همچنین به عنوان ساحل طولانی  و  ساحل شهری مارماریس نیز شناخته   می شود ، دو ساحل اصلی در مرمریس مرکزی هستند. Long Beach دقیقاً در نزدیکی ساحل شهری مارماریس واقع شده است که همچنین مسافران هر وقت بخواهند می توانند در دریا غوطه ور شوند.

طوفان Long Beach در امتداد خط ساحلی بسیار شنی از جمله Siteler) در حدود 10 کیلومتر است. تا ایکملر تفرجگاه بدون ترافیک با کافه ها ، رستوران ها ، مغازه های صندل ، عینک آفتابی و سوغات سرریز می شود.


سواحل اطراف مارماریس


سواحل زیبا و متنوعی نیز در اطراف مارماریس وجود دارد که ارزش دیدن را دارند. مانند :ساحل Kizkumu ، ساحل کلئوپاترا ، ساحل Kumlubuk ، ساحل Turunc ، ساحل Ciftlik  و  ساحل Akyaka .
تورهای روزانه و گشت و گذار
حضور در تورهای روزانه و گشت و گذار از مارماریس بهترین اقدام برای دیدن محیط اطراف و همچنین انجام کارهای عالی در فضای باز و طبیعت گردی است. 
از طریق تور روستای مارماریس می توانید برخی ازروستاهای Bayir & Turgut و زیبایی های طبیعی را مشاهده کنید ، منظره حومه شهر ، Orhaniye ، ساحل Kizkumu ، Hisaronu ، Bozburun ، Ciftlik ، Turunc ، Karacasogut و Bordubet در شبه جزیره Bozburun و ساحل Gokova راببینید . از طریق تور مسافرتی سافاری 4 × 4 مارماریس ، به جزایر کلئوپاترا و دالیان از طریق سفرهای روزانه قایق Marmaris سری بزنید.

پارک های آبی مارماریس


مارماریس دارای دو پارک آبی شگفت انگیز است  . پارک آبی آکوآ رویایی  بزرگترین و  پارک آبی آتلانتیس . بسیاری از هتل های دیگر نیز دارای پارک آبی کوچک خود هستند.


پارک آبی مارماریس
اگر در تعطیلات خانوادگی هستید ، یک روز را برای بازدید از آن پارک های آبی در مارماریس ، که مملو از آبشارهای هیجان انگیز ، آبشارها و قایق های سپر هستند ،اختصاص بدهید.

ورزشهای آبی


اگر عاشق  ورزش های آبی هستید ، در مارماریس فرصت های گسترده ای از جمله پارس قایقرانی ، پدال ، جت اسکی ، قایقرانی ، قایقرانی در دریا ، غواصی و سایر موارد وجود دارد. سفرهای دریایی آبی ، سفرهای قایق روزانه ، قایق بادبانی ، قایقرانی ، تور غواصی ، تور ماهیگیری  و  تور قایقرانی بهترین گزینه ها برای تفریحات آبی و در مارماریس هستند.
ورزش آبی در مارماریس
علاوه بر این ،  Hisaronu  بهترین بادبزن را در مارماریس و  ساحل Akcapinar در خلیج گوکووا بهترین  بادبزن سواری و بادبادک را در مارماریس  ارائه می دهد  . 

سفرهای روزانه با قایق


انواع قایق ها از بندر مارماریس ،  ساحل لانگ  و  ایچملر  برای بازدید از خلیج های جانبی ، گاوها و جزایر مختلفی مانند جزیره معروف بهشت ​​، غارهای مختلف ، آکواریوم و خلیج های دریای سبز ، سواحل کومبلوک و تورونک خارج می شوند.
قایق سواری در مارماریس
 دالیان قایق سفر و سفر با قایق جزیره کلئوپاترا بهترین گزینه ها هستند. ما اکیداً توصیه می کنیم که یک روز تفریحی و حداقل در یک سفر روزانه با قایق از مارماریس را تجربه کنید.

ورزش و طبیعت در فضای باز


اگر عاشق  ورزش در فضای باز هستید ، در مارماریس فرصت های گسترده ای از جمله 4 × 4 سافاری خارج از جاده ، سافاری چهار نفره و حشره دار، دوچرخه سواری با دوچرخه کوهستان ، سفر با ملوان دریایی ، قایق سواری ، جت اسکی ، قایقرانی ، کوهنوردی ، غواصی ، پینت بال ، اسب سواری ، کوهپیمایی ، صخره نوردی ، کارتینگ و موارد دیگر،وجود دارد.
سافاری در مارماریس
4 × 4 سافاری خارج از جاده ، چهار نفره و حشره دار صفری  و  اسب صفری بهترین گزینه ها برای فعالیت های عالی ورزشی و تفریحی در مارماریس هستند. وسایل نقلیه زمینی 4 × 4 از یک مسیر هیجان زده به سمت بالا و پایین جاده های باریک که در اطراف کوه های جنگلی کاج می پیچند ، و همچنین از طریق رودخانه های کوهستانی وسیع عبورمی کنند تا از مناظر دیدنی نفس گیر تپه ها لذت ببرید.

شبگردی در مارماریس



جهت مشاهده تور مارماریس کلیک کنید

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر