1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. راهنمای جاذبه های گردشگری مارماریس - مرکز شهر

راهنمای جاذبه های گردشگری مارماریس - مرکز شهر

راهنمای جاذبه های گردشگری مارماریس - مرکز شهر

جاذبه های گردشگری مارماریس - معرفی مرکز شهر مارماریس Central Marmaris 


Central Marmaris مرکز شهر مارماریس با داشتن هتل ها ، آپارتمان ها ، رستوران ها ، مراقبت ها ، کافه ها ، بارها ، سواحل ، مراکز تفریحی و ... ، اصلی ترین تفرجگاه ، پر بازدیدترین منطقه مرمریس است. مرمریس مرکزی همچنین مرکز تفریحات و سرگرمی های عالی  است .


مرکز شهر مارماریس را می توان با مرکز تاریخی ، بندر مارماریس و مارماریس نتل مارینا در شرق ، ساحل طولانی و تفرجگاه ، سیتلر و آرموتالان در غرب شناخت.

جاذبه های گردشگری مارماریس ، مراکز خرید مارماریس

شهر قدیمی مارماریس - مرکز تاریخی

منطقه مرزی با قلعه مارماریس ، بندر مارماریس و مارینای مارینا به عنوان "شهر قدیمی مارماریس" نامیده می شود . بناهای تاریخی در مرمریس مرکزی همه مربوط به قرن شانزدهم میلادی در دوره امپراتوری عثمانی است.

ساختمان تاریخی اطراف مارماریس همه مورد حفاظت و مرمت قرار گرفته و امروزه بیشتر آنها به عنوان بارها ، رستورانها و مراکز خرید فعالیت می کنند. خیابان های باریک و ساختمان چوبی بسیار جذاب به نظر می رسند.

نقاط دیدنی در شهر قدیمی مارماریس شامل موارد زیر است. Marmaris Catsle & Museum و Marmaris Grand Bazaar که به بازار کارسی نیز معروف است.

جاذبه های گردشگری مارماریس ، معرفی مراکز خرید مارماریس

موزه باستان و قلعه مارماریس

اعتقاد بر این است که قلعه مارماریس ابتدا توسط ایونی ها ساخته شده است (1044 قبل از میلاد مسیح) و بعداً در دوره اسکندر کبیر تعمیر شده است. قلعه در طول مبارزات انتخاباتی خود برای جزیره یونانی رودس در سال 1522 توسط سلیمان باشکوه بازسازی و گسترش یافت.


موزه باستان شناسی مارماریس در سایت قلعه زیبای مارماریس ، در تپه پشت مارینای مارماریس واقع شده است. موزه باستان شناسی مارماریس دارای هفت منطقه سرپوشیده است و دو مورد اصلی آن سالن باستان شناسی و سالن نگاری مردم شناسی است. از مناطق باقیمانده به عنوان گالری های هنری و انبار استفاده می شود. 

مارماریس بندر و نتل مارینا

بندر مارماریس ، با کافه های سرگرم کننده ، بارها ، فروشگاه ها و رستوران های خود که در امتداد خیابان کردون ، خیابان بارباروس و تفرجگاه قرار گرفته است ، سرسبزترین مکان مرمریس مرکزی است که در آن می توانید قدم بزنید ، استراحت کنید و از تعطیلات Mamraris لذت ببرید.


جاذبه های گردشگری مارماریس، معرفی مراکز خرید مارماریس

مارماریس نتل مارینا

 نتل مارینا اصلی ترین و محبوب ترین مارینا در مارماریس است. مارینا در قلب مارماریس و در داخل زیبایی طبیعی قرار دارد. ممکن است مغازه های تجهیزات قایق بادبانی ، فروشگاه های پوشاک مارک ، بازارها ، فروشگاه های سوغات ، رستوران های لوکس و کافه ها را در این منطقه مشاهده کنید.

ساحل طولانی (اوزونیالی) و تفرجگاه ساحلی

ساحل طولانی (اوزونیالی) بین مرمریس مرکزی و ایکملر واقع شده است. ساحل طولانی همچنین از تفرجگاه محبوب Siteler عبور می کند. بعد از طی کردن یک پیاده روی کوتاه از مرمریس مرکزی به سمت غرب ، به تفرجگاه ساحل لانگ می رسد.

مراکز خرید مارماریس ، جاذبه های گردشگری مارماریس ، سواحل مارماریس

ساحل طولانی در امتداد سمت مارماریس قرار دارد ، بنابراین گردشگران  هر وقت بخواهند می توانند در دریا شنا کنند.  این منطقه با یک مسیر پیاده روی  ساحلی بسیار زیبا که دارای دیسکوها ، کلوپ ها و کافه ها است ، زیبا است.

تعداد زیادی رستوران ، بار و کافه در کنار هم هستند. هتل های زیادی نیز فقط در کنار دریا وجود دارد.

صاحبخانه

Siteler محبوب ترین استراحتگاه تفریحی در مرمریس مرکزی است که دارای اقامت گسترده ای از 3 ستاره ، 4 ستاره ، 5 ستاره ، همه هتل های لوکس  تا آپارتمان های با کیفیت است. سیتلر در امتداد تفرجگاه ساحل لانگ ، در ضلع غربی مرمریس مرکزی واقع شده است. سیتلر حدود 2 کیلومتر خط ساحلی دارد.

تفرجگاه بدون ترافیک با کافه ها ، رستوران ها و مغازه های فروش  صندل ، عینک آفتابی و سوغات سرریز می شود ، زیرا این رفت و آمد مکرربه همه اطمینان  می دهد که شما برای تعطیلات  مکان مناسب را انتخاب کرده اید. یکی از پارک های آبی محبوب ، پارک آبی آتلانتیس نیز در سیتلر واقع شده است.

آرموتالان

آرموتالان  یک مرکز توریستی توسعه یافته است که در ضلع غربی مرمریس مرکزی ، در داخل کشور واقع شده و توسط جنگل ها احاطه شده است. آرموتالان از کلیه امکانات و خدمات لازم برای گردشگری برخوردار است.

جاذبه های گردشگری مارماریس ، مراکز خرید مارماریس

Armutalan با هتل ها ، آپارتمان ها ، کافه ها ، بارها ، رستوران ها ، زمین های بازی ، امکانات ورزشی و مراکز تفریحی با کیفیت و جدید ، یک تفریحگاه  محبوب درست در کنار مارماریای مرکزی است.

مسیر پیاده روی در امتداد جنگل آرموتالان یک منطقه محبوب برای پیک نیک ، دوچرخه سواری ، صخره نوردی و دوستداران طبیعت است. یکی از پارک های آبی مارماریس ، پارک آبی آکوای رویایی نیز در آرموتالان واقع شده است.

سواحل مرکزی مارماریس

سواحل بسیار خوبی در کنار ساحل زیبای مرمریس مرکزی وجود دارد. ساحل مارماریس اوزونیالی ، همچنین به عنوان ساحل طولانی و ساحل شهری مارماریس نیز شناخته می شود ، که دو ساحل اصلی در مرمریس مرکزی هستند.

سواحل مارماریس، جاذبه های گردشگری مارماریس ، معرفی مراکز خرید مارماریس

Long Beach دقیقاً در نزدیکی ساحل مارماریس واقع شده است که همچنین مسافران هر وقت بخواهند می توانند در دریا ابتنی کنند.. Long Beach در امتداد خط ساحلی شنی از جمله Siteler در حدود 10 کیلومتر تا ایمکلرامتداد دارد. 

سفرهای روزانه با قایق

حضور در سفرهای روزانه با قایق از مارماریس مرکزی ، در امتداد تفرجگاه بندر مارماریس ، یک روز تفریحی عالی در مرمریس مرکزی است.

جاذبه های گردشگری مارماریس

انواع قایق های مضمون صبحگاه  بندررا ترک می کنند ، از طریق خلیج ها و گاوهای زیبا در اطراف مارماریس و همچنین دالیان پرطرفدار قایقرانی می کنند و در حدود ساعت 15.30-16.00 برمی گردند.  تورهای روزانه و گشت و گذار

اگر نمی خواهید تعطیلات مارماریس را به طور روزمره در هتل بگذرانید ، حضور در تورهای روزانه و گشت و گذار از مرمریس مرکزی فرصتی عالی برای تجربه و لذت بردن از مناظر خیره کننده و محیط طبیعی ، بخش های طولانی از ماسه طلایی،  سواحل ، دریای فیروزه ای شفاف ، خلیج های آرام و جذابیت های مارماریس است. 

جاذبه های گردشگری مارماریس

سفرهای روزانه با قایق ، 4 × 4 سافاری خارج از جاده ، تورهای چهار نفره ATV ، سافاری اسب ، غواصی ، تور روستای مارماریس و تور دالیان پرفروش ترین و محبوب ترین گشت و گذارها و تورهای روزانه در مارماریس است. 

خريد در مارماریس

گردشگران ممکن است از بازارهای محبوب در فضای باز ، سوپر مارکت ها ، فروشگاه های عتیقه فروشی و صنایع دستی گرفته تا فروشگاه های بزرگ در مارماریس مرکزی ، فرصت های خرید پیدا کنند. جواهرات ، چرم ، فرش ،  پوشاک ، اشیای سنتی و مغازه های سوغات  همه در مارماریس مرکزی واقع شده اند.

خرید در مارماریس ، مراکز خرید مارماریس

بازار بزرگ مارماریس بزرگترین مرکز خرید در منطقه  مارماریس است .که ممکن است تمام نیازهای شما رابراورده کند.

Netsel Marina همچنین میزبان انواع فروشگاه ها و بوتیک های لوکس و عالی است.

غذا خوردن در مارماریس

شما ممکن است غذاهای مدیترانه ای ، غذاهای معتبر ترکی و عطر و طعم معتبر دریا را در رستوران ها و کافه های محبوب مرمریس مرکزی تجربه کرده و از آن لذت ببرید. غذاهای سنتی با ماست ، بادمجان ، فلفل ، گوجه فرنگی و زیتون ، لوبیا سبز تازه و غذاهای دریایی ،غذاهای سنتی  همه در مارماریس مرکزی است.

شکم گردی در مارماریس، مراکز خرید مارماریس

مناطق داخلی توریستی مرمریس مرکزی ، تفرجگاه بندرگاه ، Old Town و مناطق مارینا مارماریس از مناطق محبوب برای غذاهای عالی هستند.

زندگی شبانه در مارماریس

مرمر مركزی سرسبزترین منطقه در كل مارماریس است. معروف ترین و سرزنده ترین کلوپ های شبانه ، دیسکوها ،  بارها همه در مرمریس مرکزی واقع شده اند. بعد از شام ، در غروب ، همه خیابان های مرکزی مارماریس بسیار پر جنب و جوش می شوند ، از رستوران های کوچک کنار جاده و ساحل ، رستوران ها و بارها گرفته تا کلوپ های شبانه و دیسکوها و همچنین تراس های شلوغ یا در گوشه های عاشقانه کنار دریا.

منطقه دریایی مارماریس ، تفرجگاه بندرگاه ، تفرجگاه ساحلی طولانی و خیابان مارماریس بارس نقاط محبوب تفریحی و سرگرمی های  شبانه  هستند.

در مورد اسکان در مارماریس مرکزی ، جامع ترین و بهترین شبکه مجهز هتل ، آپارتمان ، بازنشستگی ، تختخواب و صبحانه ، ویلاهای و اقامتگاها دراین منطقه  است.

Siteler و آرموتالان  مناطق محبوب  گردشگران باقی مانده  . Central Marma     فرصت های اقامتی گسترده ای را از 3 ستاره ، 4 ستاره ، 5 هتل و دوستانه با خانواده ، آپارتمان ها تا ویلاهای  با کیفیت و آپارتمان ها ی استاندارد تا اقامتگاه لوکس ارائه می دهد.


 شبگردی در مارماریس، جاذبه های گردشگری مارماریس

ما در این مقاله به صورت کامل شبگردی در مارماریس رو توضیح دادیم

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر