1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. راهنمای سفر به بوزبورون مارماریس

راهنمای سفر به بوزبورون مارماریس

راهنمای سفر به بوزبورون مارماریس

راهنمای سفر به بوزبورون مارماریس

بوزبورون یک خلیج در جنوب غربی مارماریس ، واقع در 45 کیلومتری مارماریس مرکزی و یکی از مناطق پنهان دراین منطقه است.

بوزبورون به دلیل خلیج شگفت انگیز ، غذاهای دریایی تازه در رستوران ها، زندگی ارگانیک در روستاها، کشتی سازی ها، کارگاه ها و اسلایدها در ساحل ، قایق بادبانی آبی و خلیج فارس، کلوپ قایق بادبانی و شهر باستانی لاریمانا مشهور است.


بوزبورون بیشتر توسط قایقرانها  شناخته می شود. زندگی در بوزبورون بسیار آرام است. امکانات زیادی  در بوزبورون وجود ندارد اما امکانات کوچک بسیار با کیفیت هستند. محیط نسبت به سایر مناطق مارماریس کاملاً بی استفاده است. هتل ها و مستمری های بسیار کمی برای اسکان و چندین رستوران ماهی بسیار خوب در بوزبورون وجود دارد که ارزش یک بارخوردن را دارد.  

افراد محلی بیشتر در خانه خود سبزیجات  پرورش می دهند و همچنین تخم مرغ ها ی خانگی را برای فروش به بازار می اورند. افراد محلی نیز روزانه به ماهیگیری می روند و این شهر را به مکانی محبوب برای ماهی های تازه و محصولات دریایی تبدیل می کند. 

بوزبورون به خوبی با کارگاه های قایق شناخته شده است زیرا گلت های بسیار معروف در اینجا ساخته می شوند. بسیاری از کشتی های کوچک ، کارگاه ها و اسلایدها در ساحل وجود دارند که منظره ای جالب دارند.

در بوزبورون ، ممکن است در معدود هتل هااز تعطیلات کاملاً لذت ببرید.بسیاری از اشیا که توسط قایق ها ، قایق بادبانی و خندق پیدا می شوند.، به غرفه ها اورده می شوند تا به نمایش عموم درایند. همچنین یک باشگاه قایق بادبانی در بوزبورون برای دوستداران قایقرانی  وجود دارد.


معدود بقایای شهر باستانی لارمنا در نزدیکی روستا در تپه آسار قرار دارد. رسیدن به تپه حدود 45 دقیقه طول می کشد .دیوارهای شهر و بقایای قبر در سراسر منطقه پخش شده است. بوزبورون از بالا منظره زیبایی دارد.

منطقه محبوب ساراندا در دهکده سوگوت نیز گردابی برای دیدن  دارد که  تقریباً 5 کیلومتر تا بوزبورن  فاصله دارد. 

در آنجا می توانید از غروب خورشید و منظره های خیره کننده Sombeki Inlet و Simi Island لذت ببرید. شهرهای باستانی تافلیکا و فینیکس نیز ارزش بازدید دارند.

در بوزبورون چندین هتل کوچک ، چندین هتل بوتیک و بازنشستگی B&B وجود دارد. برای کسانی که به جستجوی تعطیلات آرام در منطقه مارماریس هستند.

بوزبورون در حدود 50 کیلومتری جنوب غربی از مارماریس واقع شده است.

شما باید جاده مارماریس-داتکا را دنبال کنید. همچنین می توانید اتوبوس های میشی که از مرمریس مرکزی به سمت Hisaronu می روند را، پیدا کنید.

نقل و انتقالات فرودگاه به / از بوزبورون

اگر شما یک گروه یا یک خانواده با چمدان های زیاد هستید، ما به شما نقل و انتقالات خصوصی را  توصیه می کنیم. شاتل های فرودگاه هاواس شما را در ترمینال اتوبوس بین شهری مارماریس سوار می کنند و باید دوباره از آنجا یک تاکسی بگیرید. نقل و انتقالات خصوصی شما را فقط به ورودی هتل می رساند.

در مورد نقل و انتقالات شاتل خصوصی ، ما KiwiTaxi را بسیار توصیه می کنیم  زیرا آنها شاتل خصوصی با قیمت پایین و ثابت را ارائه می دهند. انواع مختلفی از مدل های خوب و اتومبیل از Micro برای 3 مسافر گرفته تا مینی بوس برای 19 مسافر هستند و صندلی های کودک را نیز ارائه می دهند.

راحت تر از شاتل فرودگاه ، اتوبوس و تاکسیها هستند. راننده با یک صفحه نام در فرودگاه شما را ملاقات خواهد کرد. نیازی به جستجوی تاکسی در محل نیست. 

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر