1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. راهنمای سفر به ساحل ایچملر (Icmeler ) مارماریس

راهنمای سفر به ساحل ایچملر (Icmeler ) مارماریس

راهنمای سفر به ساحل ایچملر (Icmeler ) مارماریس

راهنمای سفر به ساحل ایچملر مارماریس (Icmeler)

ایچملر(Icmeler) یک استراحتگاه ساحلی زیباست که  تنها در 8 کیلومتری از استراحتگاه بزرگ و پر جنب و جوش مارماریس قرار گرفته است.


ساحل ایچملر چگونه جایی است؟


این بهشت جنگل کاج با تمام جو دریای مدیترانه و دریای اژه تزئین شده است و در برابر پشت کوه های باشکوه توروس بسیار زیبا است. دور زدن در میان نخلستان ها و اکالیپتوس در ساحل خیره کننده ایچملر ممکن است به تنهایی مکان ایده آل شما برای یک تعطیلات عالی باشد ، اما در کنار تمام اینها  طیف گسترده ای از فعالیت های ورزشی و فرهنگی و گشت و گذار در این ساحل وجود دارد که به شما این اطمینان را خواهد داد که همیشه کارهای زیادی برای انجام دادن در این ساحل دارید.

ساحل ایچملر دارای خدمات با کیفیت ، آب و ماسه های خوب و عالی است و  افراد به دنبال تفریح می توانند مراکز ورزشی آبی را در تفرجگاه ساحل از طریق نقاط زرد در چادرهای زرد پیدا کنند .

جت اسکی ، رینگو و موز سواری محبوب ترین فعالیت های ورزش های آبی در ساحل ایچملر است. در ایچملر ، پس از تاریکی برای میل کردن نوشیدنی های سنگین و سپری کردن لحظات عاشقانه تعطیلات خود بیرون می روند. زندگی شبانه شلوغ در ایچملر با انتخاب گسترده ای از کافه ها و رستوران ها و بارها  بازدید کنندگان را به سمت خود جلب می کند.

این منطقه زیتون و عسل  مرغوبی دارد. درواقع این ساحل زادگاه بهترین گیاه برای تولید اکسیژن در جهان ، سیگلا (یا گونوک) است که فقط در اینجا و در کالیفرنیا یافت می شود. این گیاه و جنگلهای بکر و ساحل (که به آن لقب اکو جلبک آبی داده شده است) یکی از بهترین مکان ها  را برای تعطیلات ساحلی ایجاد می کند.

امکانات گردشگری نمونه  ایچمر که شامل بسیاری از ورزش های آبی است ، به طور مناسب و هماهنگ با زیستگاه طبیعی منطقه گنجانده شده اند. زندگی شبانه پر جنب و جوش است و رستوران ها ، کافه ها و کلوپ های شبانه زیادی برای انتخاب وجود دارد.

جاذبه های ساحل ایچملر

شما می توانید هنگام غروب خورشید خود را به ساحل عالی ایچملر که در کنار آب های شفاف و لاجوردی قرار دارد، برسانید جایی که میزبان بی شمار ورزشهای مختلف آبی است . ساحل ایچملر نزدیک به 6 کیلومتر ماسه ریز را در محیط های صلح آمیز به شما ارائه می دهد و هر شب ساحل تمیز می شود و اطمینان می دهد که هر روز صبح بی نقص است.

برای استراحت در ساحل یک چتر چمدان استخدام کنید ، یا از پشت جت اسکی ، قایق موز ، رینگو ، جفت اسکی روی آب یا هر وسیله ورزشی دیگری که در اینجا موجود است پرش کنید. مناظر را از یک کف دریا در آسمان تحسین کنید یا یک قایق کوچک را برای برخی از ماهیگیری ها اجاره کنید.

شما همچنین می توانید غواصی کنید چه مبتدی باشید و چه یک متخصص ، که این هم یک راه عالی برای کسب تجربه های بی نظیر در این ساحل است.

اگر عاشق هیجان هستید ،می توانید با استفاده از چهارچرخه سواری به خارج از جاده بروید. شما به بالا ، اطراف و پایین برخی از تپه های جنگلی اطراف ایچملر می روید ، و مناظر نفس گیر را مشاهده می کنید. اگر اهل ماجراجویی هستید ، این بهترین راه برای تحسین چیزهایی است که این منطقه ارائه می دهد.

همچنین می توانید با استفاده از سافاری به اطراف ساحل  روستاهای آرام و سنتی آن راهی شوید. سافاری همچنین برای چند استراحت و  شنا در خلیج های دست نخورده متوقف می شود.



اگر دوست دارید که ساحل ایچملر را  در حد امکان لمس کنید یا بعد از یک روز در ساحل یا سافاری به کمی رفع خستگی احتیاج داشته باشید ، رفتن به یک حمام ترکی تنها چیزی است که برای شارژ کامل شما لازم است. قبل از گرفتن ماساژ عالی یا اسکراب بدن ، در یکی از کابین های حمام احاطه شده با معماری سنتی ترکیه استراحت کنید. این بخش لذت بخش را در سفر به ساحل ایچملر مارماریس از دست ندهید.

محل های اقامت در ایچملر

ایچملر طیف گسترده ای از هتل های عالی را در نزدیکی ساحل ارائه می دهد ، که شامل هتل های 4 ستاره ، 5 ستاره و خانوادگی است که تخفیف هایی را برای امکانات کودکان و نوجوانان ارائه می دهند. همچنین طیف وسیعی از ویلا و آپارتمان ها ، از بسته های استاندارد گرفته تا اقامتگاه های لوکس در ایچملر وجود دارد.

چگونه به ایچملر برویم؟

ایچملر در جنوب-جنوب غربی ، در فاصله 8 کیلومتری مارماریس واقع شده است. رسیدن به ایچملر آسان است. برای رسیدن به ایچملر می توانید دالموس (اتوبوس میانی) را از مرکز مارماریس و یا در امتداد جاده ایچملر بگیرید. خطوط Dolmus تا 02:00 بامداد به خصوص در فصل پر تابستان فعالیت دارند. همچنین یک قایق تاکسی به ایچملر ااز مارماریس وجود دارد.

 فرودگاه به/از ایچملر

اگر شما یک گروه یا یک خانواده با فرزندان هستید یا چمدان زیادی با خود دارید ، ما به شما نقل و انتقالات خصوصی را بسیار توصیه می کنیم. شاتل های فرودگاه هاواس شما را در ترمینال اتوبوس بین شهری مارماریس سوار می کنند و باید دوباره از آنجا یک تاکسی بگیرید. نقل و انتقالات خصوصی شما را فقط به ورودی هتل می رسانند.

در مورد نقل و انتقالات شاتل خصوصی ، ما کیوی تاکسی (Kiwi Taxi) را توصیه می کنیم. زیرا آنها شاتل خصوصی با قیمت پایین و با قیمت ثابت را ارائه می دهند که شامل وانت فرودگاه و ملاقات با آنها و کمک چمدان است. آنها دارای انواع مختلفی از مدل های خوب و اتومبیل از Micro برای 3 مسافر گرفته تا مینی بوس برای 19 مسافر هستند و صندلی های کودک را نیز ارائه می دهند.

راحت تر از شاتل فرودگاه ، اتوبوس و تاکسی است. راننده با یک صفحه نام در فرودگاه شما را ملاقات خواهد کرد. نیازی به جستجوی تاکسی در محل نیست.


هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر