بهترین پارک‌های سافاری در کنیا

بهترین پارک‌های سافاری در کنیا

کنیا کشوری در آفریقاست که پایتخت آن نایروبی است اگر تا به حال به آفریقا نرفته‌اید ، زمان آن رسیده که یک سفر برای تور کنیا برنامه ریزی کنید. مردم خون‌گرم ، حیوانات خاص و کمیاب آفریقا ، میراث تاریخی آن باعث شده است توریستان زیادی تور کنیا را انتخاب کنند.

از عمده دلایل انتخاب تور کنیا برای توریستان پارک‌های سافاری آن است که ما در این مقاله بهترین پارک های سافاری در کنیا را به شما معرفی می‌کنیم.علاوه بر سافاری کنیا زیبایی‌های طبیعی باورنکردنی ، برخوردهای فرهنگی فوق‌العاده ، تماشای بازی‌های پر شور و هیجان را در کنیا می‌توانید تجربه کنید پس جای تعجب نیست که اکنیامحل تولد سفرهای سافاری است!

لازم به ذکر است که سافاری‌های کنیا از بهترین پارک‌های سافاری در جهان است.

در تور سافاری کنیا چه چیزی با خود ببریم؟

کفش مناسب برای راه رفتن ، کت گرم و شال گرم حتما همراه خود داشته باشید زیرا شب‌های آن سرد و خشک است. بلوز آستین بلند و شلوار بلند بهترین گزینه است و از پوشیدن لباس سفید ، خودداری کنید. و دوربین شکاری ، دوربین با لنز خوب، ضد آفتاب و مشعل را حتما با خود به همراه داشته باشید.


۱. پارک ملی ماسای مارا( Masai Mara)

ماسای مارا مشهورترین پارک سافاری در کنیا است. مشهور به خاطر دشت‌هایش از جمله وجود زیاد شیرهای ماسایی ، پلنگ‌های آفریقایی و یوزپلنگ‌های تانزانیاست.

 همچنین بهترین مکان برای دیدن مهاجرت حیوانات است: حرکت سالانه گورخر ، غزال و فیل‌ها و دیگر حیوانات وحشی است که در کنیا یافت می‌شود. بهترین زمان رفتن به پارک ماسای مارا از ژوئن تا اکتبر است که هم با پرواز می‌توانید به این پارک بروید و هم با ماشین.

۲. پارک ملی دریاچه ناکورو کنیا

در این پارک انواع فلامینگو، کرگدن های سفید ، گل مینا ، زرافه ، گورخر ، اسب آبی ، شترمرغ و شیر در سواحل دریاچه ناکورو جمع می‌شوند. که این دریاچه در ۱۷۰ کیلومتری شمال غربی نایروبی است.بهترین زمان رفتن به دریاچه ناکورو تمام فصول سال است که با ۳ ساعت رانندگی می‌توان به این دریاچه رفت.

۳. پارک ملی آمبوسلی کنیا

این پارک دارای ۳۷۰ گونه پرنده است و همینطور انواع گورخر ، گیاه وحشی ، کفتارهای لکه دار ، شیر ، یوزپلنگ ، زرافه ، بوفالو ، گل مینا ، ایمپلاس ، شغال و پلنگ را در این پارک میبینید.بهترین زمان رفتن به پارک آمبوسلی از ماه ژوئن تا اکتبر می‌باشد که فاصله آن با ماشین از نایروبی ۴ ساعت رانندگی است.

۴. پارک ملی تساو کنیا

پارک ملی تساو بزرگترین پناهگاه حیات وحش محافظت شده در کنیاست. ، این منطقه عظیم مناظر گسترده ای را برای گشت و گذار دارد. منظره فیل‌هایی که آبهای آبی رودخانه گالانا را روی خود می‌پاشند.همچنین در این پارک می توانید زرافه ، یوزپلنگ ، شیر ، گربه سرولو ، پلنگ ، اوریکس ، غزال ، بوفالو ، گیاه گل مینای کوهی ، کفتار برهنه ، ایمپالا و تقریباً ۵۰۰ گونه پرنده را مشاهده کنید. پارک تساو همچنین محل زندگی دو درخت نمادین ، ​​بائوباب و  کف خرما است.بهترین زمان رفتن به پارک تساو از ماه می تا امتبر می باشد.که از نایروبی با ۱۰ ساعت رانندگی به این پارک می‌رسید همچنین با پرواز هم می‌توانید بروید.

۵. پارک سامبورو کنیا

سامبورو مکان عالی برای شروع یک ماجراجویی است. فیل ،گورخر، شترمرغ سومالی ، گرناوک و زرافه مشبک در این پارک یافت می شود. همچنین می توانید یک سافاری شتر انتخاب کنید . یک ماجراجویی نمادین آفریقایی که هرگز فراموش نخواهید کرد.بهترین زمان رفتن به پارک سامبورو از ماه ژوئن تا اکتبر می‌باشد.پیشنهاد ما این است که برای رفتن به این پارک پرواز را انتخاب کنید.

در این مقاله بهترین پارک‌های سافاری در کنیا را برای شما آماده کردیم.همچنین اگر شما باز هم سوالی درباره ویزای کنیا ، رزرو تور کنیا و جاذبه های گردشگری کنیا داشتید حتما با کارشناسان مهرآباد گشت در میان بگذارید تا سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر