1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. ۷ نکته ای که باید قبل از مهاجرت به کنیا بدانید!

۷ نکته ای که باید قبل از مهاجرت به کنیا بدانید!

۷ نکته ای که باید قبل از مهاجرت به کنیا بدانید!

۷ نکته ای که باید قبل از مهاجرت به کنیا بدانید!

کنیا در شرق آفریقا قرار دارد که پایتخت آن نایروبی است و مساحت آن حدود ۵۸۲۶۴۶ کیلومتر مربع است و ۴۷ امین کشور بزرگ در جهان است آب و هوای کنیا معتدل و رو به گرم و خشکی است. کنیا کشوری است که دارای سواحل زیبا و حیات وحش خارق العاده است. کنیا با داشتن زمینه غنی چند فرهنگی و تأثیرات قبیله ای ، پر از جاذبه‌های گردشگری است و جای تعجب نیست که هرروزه تعداد مهاجران به طور مداوم در حال زیاد شدن است و دارای یک اقتصاد قوی و فرصت های فراوان برای مهاجران است.

با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید نکات قبل از مهاجرت به کنیا را بدانید.

شرایط اسکان ، مدرسه ، امنیت و... اینها ا مواردی است که مهاجران قبل از رفتن به کنیا باید برنامه ریزی کنند. در اینجا چند نکته برای مهاجران آینده آورده شده است تا زندگی آنها در کنیا به بهترین شکل ممکن باشد.

قبل از آنکه اقدام به دریافت ویزای کنیا و رزرو تور کنیا کنید حتما به این چند مورد پایین دقت کنید مخصوصا اگر شما برای اولین بار است که می خواهدی به کنیا سفر کنید.

۱. اسکان در کنیا

دو منطقه اصلی در نایروبی وجود دارد که گزینه های مورد علاقه جامعه مهاجران هستند ، مناطق وست لندز و کارن در کنیا هستند. کارن جایی است که در آن خانواده هایی زندگی می‌کنند که سالها در نایروبی زندگی می کنند.، در حالی که وست لندز دارای یک جامعه بین المللی بزرگتر ، دفتر مرکزی سازمان ملل و تعداد زیادی از سفارتخانه‌ها است.

۲. مدارس کنیا

مدرسه ای که برای فرزند خود در کنیا انتخاب می‌کنید حتما باید به منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید نزدیک باشد.

در وست لندز و کارن مدارس خوبی وجود دارد که در آن سیستم‌های آموزشی انگلیس ، آلمان و فرانسه آموزش داده می شود.همچنین مدرسه بین المللی کنیا و آکادمی راسلین در وست لندز هر دو مطابق با مقررات ایالات متحده آمریکا و کانادا به کودکان آموزش می‌دهند.

۳. امنیت در کنیا

این مسئله هنگام رفتن به نایروبی کاملاً مسئله بزرگی است ، بیشتر خانه‌ها محفظه مخصوص خود را ندارند و با دیوارهای محافظ احاطه شده اند ، به همین دلیل بسیاری از خانواده‌ها نگهبان استخدام می‌کنند.

۴. اتومبیل شخصی در کنیا

متأسفانه رانندگی در کنیا مانند دیگر کشورها نیست زیرا قانون مشخصی وضع نشده است. همچنین ، کنیا خانه سافاری است ،. بنابراین اتومبیلی را برای خرید انتخاب کنید  که با آن بتوانید در طبیعت رانندگی کنید!

۵. قبل از مهاجرت کار خود را مشخص کنید

قبل از مهاجرت به کنیا حتما در کشور خود مجوز کار در یک شرکت بزرگ و یا شرکتی که معتبر است را بگیرید تا بدون دردسر مهاجرت کنید .

۶.نایروبی برای زندگی

نایروبی محبوب‌ترین مقصد برای مهاجران است ، بیشتر به این دلیل که بیشتر شرکت های بزرگ در آنجا مستقر هستند و همینطور نایروبی شهری پر جنب و جوش است. با این حال ، این شهر متضاد است زیرا ۲۲٪ از ساکنان نایروبی در فقر شدید زندگی می‌کنند.

۷. زندگی در مومباسا

مومباسا با آب و هوای استوایی و سواحل زیبا ، دومین شهر کنیا است و مقصد محبوب برای مهاجران به حساب می‌آید. حدود ۱.۳ میلیون نفر در مومباسا زندگی می‌کنند. این شهر در اقیانوس هند و با آب و هوای استوایی عالی ، با سواحل شنی ، شبیه بهشت روی زمین است. انرژی ، معدن ، صنعت نفت و تولید از دلایل محبوبیت مومباسا است. صنعت گردشگری گزینه دیگری برای کسانی است که می‌خواهند در اینجا مستقر شوند.

بیشتر مهاجران تمایل دارند در جزیره مومباسا ، زندگی کنند. ساحل جنوبی ، ساحل شمالی و سرزمین اصلی مومباسا همه در میان جامعه مهاجران محبوب هستند. ساحل شمالی دارای تعداد زیادی مدرسه ، بانک و فروشگاه است.

شما همراهان عزیز مهرآباد گشت همچنین اگر سوالی درباره جاذبه های گردشگری کنیا ، ویزای کنیا و تور کنیا سوالی داشتید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا سفری فوق العاده را تجربه کنید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر