گشت و گذار در کنیا

گشت و گذار در کنیا

کنیا از جمله کشورهایی است که به خاطر کوه‌های بلند،طبیعت بکر و دست نخورده،فرهنگ متفاوت،جنگل‌ها و مناظر زیبا ارزش سفر کردن دارد.جایگاه جغرافیایی آن باعث شده است که حیات وحش و زیستگاه‌های طبیعی فوق‌العاده‌ای را دارا باشد.جاذبه‌های گردشگری کنیا اعم از پارک های ملی کنیا،سواحل فوق العاده خاص آن و... باعث جذب توریستان بسیاری شده است.ما در این مقاله قصد دارید تا گشت و گذار در کنیا و جاهایی که در تور کنیا خود نباید از دست بدهید را به شما معرفی کنیم.اگر ویزای کنیا را دارید و قصد رزرو تور کنیا را دارید با ما همراه باشید.

۱- کوه کنیا

بسیاری از کوهنوردان دومین قله بلند آفریقا را سخت‌تر از کلیمانجارو می‌دانند.برای صعود از این قله بلند افراد باید دارای مهارت خاص و تجهیزات کوهنوردی باشند.اغلب توریستانی که توانایی بالا رفتن از این کوه را ندارند با رفتن به دامنه‌ی آن و خوردن صبحانه لچسب روز خود را می‌سازند!


۲- جشنواره Turkana کنیا

فستیوال Turkana جشنواره‌ای است که در آن بیش از ۱۰ قبیله مختلف شرکت می‌کنند و آوازهای بومی و محلی خود را کنار هم می‌خوانند به همین خاطر توریستان علاقه زیادی به شرکت در این فستیوال دارند.مدت زمان برگذاری این فستیوال ۳ روز می‌باشد.


۳- ماشین سواری با اژدها

مسافرت در بیابن‌های دورافتاده‌ی شمالی کنیا، خیلی هیجان انگیز است زیرا نمی‌توان پیش بینی کرد با چه حیواناتی ممکن است روبرو شد، مانند نگهبان ترسناک کنیایی که به اژدها معروف است!

۴- دریاچه ویکتوریا

بزرگترین قسمت های دریاچه‌ی کنیا در بندرهای شلوغ، دشت ‌های سنبل آبی، سواحل زیبا و کوهستان‌های بزرگ و کوچک ...

۵- پارک ملی نایروبی

این پارک بزرگ و عظیم نایروبی، محل زندگی بسیاری از پستاندا‌رهای بزرگ کنیا از جمله بزرگترین بزکوهی در کنیا است.

۶- آموزش جنگجویی

دوست دارید با فرهنگ قبیله های کنیا آشنا شوید و کمی جنگجو شوید؟فقط لازم است تا به بوم گردی ماسائی بروید و در آنجا با فرهنگ کنیا آشنا شوید و راه‌های جنگجویی را بیاموزید.مردم کنیا جنگجویی را با آواز خواندن، پرش های زیاد و بازی با چوب انجام می‌دهند.


۷- نارگیل تازه بخورید

در کنیا درخت‌های نارگیل فراوانی یافت می‌شود.اگر تابحال نارگیل تازه را امتحان نکردید در تور کنیا خود حتما آنرا امتحان کنید.شما می‌توانید نارگیل را در هتل‌های ساحلی با دادن انعام به بالارونده‌های درخت آنرا امتحان کنید.


۸- حیات وحش فوق العاده کنیا

در کنیا، علاوه بر تعداد زیاد دریاچه‌ها، حیات وحش حیرت آوری نیز وجود دارد که در آن موجودات کمیاب و نایاب روی زمین مانند آفتاب پرست، یا پرندگان و خزندگان وحشی دیده می‌شود.

رودخانه های به هم چسبیده در دریاچه Mzima Springs، منظره ی فوق العاده‌ای را در این منطقه به وجود آورده است. یکی از خاص‌ترین جانورانی که در این دریاچه می‌بینید، اسب‌های آبی هستند.

خب در این مقاله ما گشت و گذار در کنیا و جاهایی که نباید در سفر به کنیا خود از دست بدهید را به شما معرفی کردیم.همچنین شما عزیزان اگر سوالی درباره‌ی تور کنیا ، ویزای کنیا ، جاذبه های گردشگری کنیا داشتید حتما با کارشناسان مجرب مهرآباد گشت تمسا بگیرید تا به طور کامل راهنمایی شوید و سفری جذاب و هیجان انگیز را تجربه کنید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر