ویزای فوری چین

دریافت ویزای فوری چین

کشور چین از جمله کشورهایی است که برای ورود به ان باید حتما ویزای چین را داشته باشید،قبل از آنکه تور خود را رزرو نمایید باید با شرایط دریافت ویزای چین آشنایی داشته باشید.اگر فردی قصد سفر فوری به این کشور را داشته باشید باید شرایط دریافت ویزای فوری چین را بداند.با ما در این مقاله باشید تا مدارک و شرایط ویزای فوری چین آشنا شوید همچنین اگر شما احتیاج به دریافت ویزای فوری چین نداشتید صفحه ویزای چین را مطالعه نمایید.
چین در آسیای شرقی قرار دارد و دارای تمدن و تاریخی کهن دارد.در پیشینه‌ی چین که اقوام متفاوتی دارد.آب و هوای چین معتدل است و یک سرزمین بکر و توریست پذیر به حساب می‌آید که دارای آداب و رسوم خاص و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد،به همین توریستان زیادی را به خود جذب کرده است.

ویزای فوری چین مختص چه کسانی است؟

ویزای فوری چین در کمتر از ۷ روز کاری آماده می شود،اگر فردی به عنوان توریست این کشور کار فوری‌ای برایش پیش آمد که مجبور شد در یک ماه آینده به چین سفر کند،این ویزا مختص او است.برای دریافت ویزای فوری چین احتیاجی نیست که به سفارت چین مراجعه نمایید،فقط کافیس مدارک مورد جهت دریافت ویزای فوری چین به آژانس مهرآباد گشت ارسال نمایید تا در کمتر از یک هفته ویزای چین خود را دریافت نمایید.
مدت زمان مورد نیاز برای دریافت ویزای فوری چین
سفارت چین در تهران در روزهای فرد فقط فعالیت می‌کند یعنی تنها روزهای فرد جزو روزهای کاری سفارت می‌باشد و مدت زمان مورد نیاز برای دریافت ویزای فوری چین،فقط ۳ جلسه در روزهای فرد است.که این مدت زمان کمتر از یک هفته است.

اعتبار ویزای فوری چین

افراد پس از دریافت ویزای فوری چین از سفارت،تا ۳ ماه وقت دارند تا از ویزای چین خود استفاده کنند،در صورتیکه در این مدت از ویزای خود استفاده نکردید فرد باید دوباره برای دریافت ویزای فوری چین اقدام نماید.
افراد با این نوع ویزای چین تا ۳۰ روز می‌توانند در این کشور بمانند.
شرایط برای دریافت ویزای فوری چین
شزایط لازم برای دریافت ویزای فوری چین مانند ویزای عادی چین است با این تفاوت که ویزای فوری سریعتر انجام می‌شود.برای افرادی مناسب است که زمان کمی برای دریافت ویزای چین دارند.برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مدارک مورد نیاز،به صفحه ویزای چین مراجعه نمایید.

هزینه ویزای فوری چین

هزینه ویزای چین با توجه به نوع ویزا،عادی یا خاص بودن ویزا بستگی دارد.به عنوان مثال قیمت ویزای ترانزیت چین در حالت عادی تقریبا ۱۰۰ دلار می باشد در صورتیکه همین نوع ویزا به صورت فوری درخواست شود قیمت آن به ۱۱۵ دلار تغییر می‌کند.
هزینه‌ی ویزای عادی چین تقریبا ۱۲۰ دلار می‌باشد،در صورتیکه ویزای فوری چین تقریبا چیزی حدود ۱۵۰ دلار می شود که این مبلغ را باید زمانیکه مدارک را تحویل می‌گیرید بپردازید.
هزینه و قیمت ویزای چین به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد هزینه ویزای فوری چین بیشتر از ویزای عادی این کشور است علاوه بر نوع ویزای درخواستی، عادی یا خاص بودن ویزا نیز بر روی قیمت آن موثر است. برای مثال، هزینه ویزای ترانزیت این کشور به صورت عادی و سینگل صادر می‌شود و قیمت آن در حدود ۱۰۰دلار است.
همانطور که در بالا گفتیم هزینه ی دریافت ویزای فوری چین ۱۵۰ دلار می‌باشد. هزینه‌ی ویزای فوری چین به صورت مولتی تقریبا ۴۳۰ دلار می‌باشد.
به طور کلی هزینه ی ویزای فوری چین ۲۰ دلار بیشتر از ویزای عادی آن است.

قیمت ویزای فوری چین

برای دریافت قیمت ویزای فوری چین با کارشناسان مجرب اژانس مهرآباد گشت با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.
مدارک مورد نیاز جهت دریافت ویزای فوری چین
۱. اصل گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار
۲.دو عدد عکس رنگی ۴×۶ تمام رخ با زمینه سفید و بدون عینک و کاملا واضح که با عکس گذرنامه مطابقت دارد.
۳.کپی از صفحات اول و دوم شناسنامه
۴.مشخصات کامل فرد که ائم از:آدرس منزل،آدرس محل کار،شماره ثابت،شماره همراه و کدپستی منزل
۵.تمکن مالی (به زبان انگلیسی)بالای ۳۵ میلیون تومان به همراه مهر انگلیسی و امضای بانک
۶.بلیت پرواز چین و واچر هتل ضروری می باشد.
شما همراهان عزیز مهرآباد گشت برای دریافت ویزای چین و ویزای فوری چین فقط کافیست با کارشناسان مجرب مهرآباد گشت تماس بگیرید و بقیه‌ی مراحل را به ما بسپارید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر