بهترین زمان سفر به عمان

بهترین زمان سفر به عمان

کشور عمان در فصل بهار (مارس یا ژوئن) دارای آب و هوای معتدل می‌باشد و بهترین زمان سفر به عمان برای شنا کردن در دریا و استفاده از تفریحات و ورزش‌های آبی در این کشور همین فصل است. دمای هوا در عمان در این فصل به 30 درجه سانتی‌گراد هم می‌رسد. نرخ تورهای عمان در فصل بهار به خاطر استقبال زیاد مسافرین به دلیل مناسب بودن شرایط آب و هوایی بیشتر از تابستان می‌باشد پس اگر قصد رزرو تور عمان را دارید، و به فکر این هستید که سفری مقرون به صرفه داشته باشید بهتر است فصل تابستان را انتخاب کنید.

فصل تابستان در عمان

ژوئن تا سپتامبر
در فصل تابستان کشور عمان دمایی بالاتر از 45 درجه سانتی‌گراد را دارد. به دلیل تابش شدید نور خورشید و روزهای طولانی، این فصل از نظر شرایط آب و هوایی زمان مناسبی برای سفر محسوب نمی شود اما از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است. به همین دلیل نرخ تور عمان در تابستان نسبت به فصل‌های پاییز، بهار و زمستان بسیار کاهش پیدا می‌کند.

فصل پایـیـز در مسقط

سپتامبر تا دسامبر
در پاییز به خاطر بارش ملایم باران آب و هوایی دلچسب را در مسقط تجربه خواهید کرد. به همین دلیل تعداد گردشگران در این فصل رشد قابل توجهی پیدا می‌کند و همین امر باعث می شود نرخ تور عمان نیز افزایش پیدا کند. همچنین فصل پاییز برای استفاده از تفریحات آبی مناسب می‌باشد.

زمستان در عمان

دسامبر تا مارس
در فصل زمستان،بارش برف در عمان خبری نیست. اما بارش‌های پراکنده، هوای خنکی را برای گردشگران رقم می‌زند. فصل زمستان بعد از پاییز مناسب‌ترین زمان برای سفر به کشور عمان است. نرخ پرواز در این فصل نسبتاً گران‌تر از تابستان می‌باشد و استفاده از تفریحات آبی تقریباً غیرممکن است.

جاذبه‌های گردشگری معروف عمان

مسجد جامع قابوس، اسکه، بندرگاه، موزه ملی، خانه اپرا، بازار مطرح، قصر سلطان، موزه الزبیر، قلعه جلالی فورت، بلده السفه، دیوار مسقط، خانه‌های آتری، کوه اخضر، وادی شاپ، دژ نخل، کویر وحیبا

بازار مطرح مسقط

بازار مطرح بازاری جذاب در شهر مسقط می باشد که که تمام خصوصیات بازارهای سنتی عربی را در خود حفظ کرده است. سقف چوبی بازار، مغازه‌های سنتی، فروشگاه‌های صنایع دستی، مغازه‌های فروش پوشاک و جواهرات همگی باعث شده تا بتوانید اوقات بی‌نظیری را در بازار های عمان و تور عمان سپری کنید.

قصر سلطان عمان

قصر سلطان ساختمانی با معماری اسلامی در شهر مسقط می باشد که محل زندگی پادشاه عمان است و میهمانی‌های رسمی سلطنتی در آن برگزار می گردد. نمای بیرونی کاخ با 4 ستون آبی و طلایی تزئین شده است و کاشی‌کاری‌ها و حکاکی‌های آن به جذابیت‌های قصر افزوده است. در تور عمان بازدید از این قصر را فراموش نکنید.

موزه bait al zubair عمان

بیت‌الزبیر موزه‌ای باشکوه است که توسط خانواده‌ی معروف زبیر اداره می‌شود، در این موزه شخصی انواع آثار هنری عمان و همچنین انواع خنجر و شمشیر که میراث مردم عمان هستند نگه‌داری می‌شود. این موزه از جاذبه‌های معروف تور عمان محسوب می‌شود.

قلعه الجلالی فورت عمان

این قلعه در جایی بسیار عجیب ساخته شده است و دسترسی به آن فقط از طریق پرواز امکان‌پذیر می باشد. به همین دلیل برای سال‌های طولانی به عنوان زندان از آن استفاده می‌شده است. قلعه الجلالی با معماری بی‌نظیرش از محبوبیت ویژه‌ای در میان گردشگران تور عمان برخوردار است.
ما در این مقاله درباره بهترین زمان سفر به عمان با شما صحبت کردیم و آن را به شما عزیزان معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای هند،ویزای تایلند،ویزای چین و ویزای عراق،تور باکو و تور عمان داشتید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه‌ای را با ما تجربه نمایید.

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر