1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. هتل رادیسون بلو استانبول| تور قسطی استانبول

هتل رادیسون بلو استانبول| تور قسطی استانبول

هتل رادیسون بلو استانبول| تور قسطی استانبول

هتل رادیسون بلو استانبول| تور قسطی استانبول

هتل رادیسون بلو استانبول (Radisson Blu hotel Istanbul) امکانات و خدمات زیادی را برای راحتی مهمانان خود مهیا نموده است. شما به عنوان مهمان این هتل می توانید هر روز در بوفه ی هتل، صبحانه مفصلی میل نمایید و از غذاهای ترکی، مدیترانه ای و منوی لاکارته ی آن لذت ببرید.

می توانید از خدمات آرامش در هتل رادیسون و مرکز سلامت این هتل فرودگاهی استفاده کنید و اگر گشتن در جاذبه های استانبول به شما اجازه داد، می توانید به مرکز تناسب اندام، سونا و حمام ترکی آن هم سر بزنید. این هتل استخر سرپوشیده و سالن مدرن آتریوم دارد. می توانید قهوه تازه، غذاهای سبک و حاضری، ساندویچ ها و غذاهای انگشتی خوشمزه ای را در رستوران این هتل امتحان کنید.

مشخصات رادیسون بلو هتل استانبول

موقعیت هتل : هتل در منطقه شیشلی استانبول ، در فاصله کمی از مرکز خرید جواهر وهمچنین تاکسی ، اتوبوس و مترو واقع شده است و به راحتی به نقاط مختلف شهر دسترسی دارد.

امکانات هتل : میهمانان می توانند از محیط دلپذیر یکی از 291 اتاق غیر سیگاری لذت ببرند.

اتاق های هتل : اتاق هادارای تهویه مطبوع و دمای مناسب هستند. در صورت درخواست تخت های اضافی - باهزینه - ارائه می شود. هتل دارای صندوق امانات و مینی بار، وای فای(بدون هینه اضافه)، همچنین یک ایستگاه چای / قهوه که از ویژگی های استاندارد است ، می باشد. حمام مجهز به دوش و وان و همچنین سشوار است. اتاقهای خانوادگی برای افراد دارای فرزند در دسترس است.

ورزش/سرگرمی : در هتل ، میهمانان می توانند از ورزش و تفریحات مختلف لذت ببرند و یا فقط دراین ایام به استراحت بپردازند. برای استراحت و تفریح کردن امکاناتی همچون سالن ورزشی و آبگرم موجود است.

پذیرایی و غذا : منطقه غذا خوری شامل رستوران و کافه است. اقامت + صبحانه را می توان رزرو کرد.

پرداخت در هتل : کارت های اعتباری مورد پذیرش در هتل: امریکن اکسپرس، ویزا، دینرز کلاب و مستر کارت


جهت رزرو تور قسطی استانبول با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید 02188833123



هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر