ویزای تایلند در کرونا

ویزای تایلند در کرونا

تایلند از کشورهای آسیایی و کشوری عجیب با طبیعتی چشم‌گیر و جاذبه‌های فرهنگی فراوانی است که مردم ایران برای سفر به آن احتیاج به دریافت ویزا دارند. شرایط دریافت ویزای تایلند با توجه به نوع سفر و مدت اقامت آن متفاوت است. ما در این مطلب از مهرآباد گشت ویزای تایلند در کرونا معرفی کنیم،پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

قوانین سفر به کشور تایلند برای ایرانی‌ها اعلام شد. دولت تایلند قوانین سختی را برای سفر اتباع خارجی به این کشور به اجرا گذاشته است.

دولت تایلند از اول اکتبر ٢٠٢٠ (مهرماه) پس از یک دوره قرنطینه، مرزها را به خیلی محتاطانه به روی گردشگران خارجی باز کرد.

ابتدا، تنها شهروندان کشورهای همسایه که توانسته‌ بودند ویروس کرونا را بهتر مهار کنند، اجازه سفر به تایلند را داشتند، اما حالا مرزهای این کشور به روی کشورهای بیشتری باز شده است.

سفارت تایلند در تهران در ۲۴ مهرماه اطلاع داد که شرایط صدور ویزای توریستی تایلند برای شهروندان ایرانی فراهم شده است. هرچند دولت تایلند قوانین سختگیرانه‌ای را برای سفر گردشگران خارجی به این کشور به اجرا گذاشته است و این احتمال می‌رود گردشگران کمی از سفر به تایلند استقبال نمایند.

بنابر آن‌چه سفارت تایلند و شرکت هواپیمایی ایرانی که در مسیر این کشور پرواز دارد، اعلام کرده‌اند: گردشگران باید در یکی از هتل‌هایی که دولت تایلند تعیین کرده است، ۱۵ روز قرنطینه بمانند. همچنین، لازم است مراحل تایید ویزای تاینلد و همچنین دریافت گواهی ورود (COE) از طریق وب‌سایت رسمی دولت تایلند، سپری شود.

گردشگران برای سفر به این کشور باید تاییدیه سفر و گواهی ورود (COE)، تاییدیه رزرو هتل محل قرنطینه، پوشش بیمه‌ای به ارزش ۱۰۰ هزار دلار، گواهی سلامت پرواز (Fit Fly Health)، فرم T.8 (اعلامیه سلامت تایلند) و نتیجه منفی تست کرونا (PCR) را که ۴٨ ساعت قبل از پرواز از آزمایشگاه‌های مورد تایید سفارت این کشور در ایران گرفته شده، داشته باشند.

این گردشگران پس از قرنطینه، باید دوباره تست کرونا (PCR) را انجام دهند که در صورت نتیجه منفی، اجازه سفر در داخل این کشور را خواهند داشت.

همه‌گیری ویروس کرونا خسارت سنگینی به تایلند وارد کرد که در ۲۲ سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

این کشور برابر با قانون قرنطینه‌ای که برای گردشگران خارجی به اجرا گذاشته، اعتبار ویزای توریستی تایلند را هم تا ۹۰ روز با قابلیت تمدید، افزایش داده است.


سفارت تایلند در تهران

آدرس سفارت تایلند: تهران، بهارستان، روبروی بیمارستان طرفه، کوچه استقلال پلاک ۳

شماره تلفن سفارت تایلند : ۰۲۱۷۷۵۳۱۴۳۳

ساعات کار سفارت تایلند : از روز یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰

ما در این مقاله از مهرآباد گشت درباره ویزای تایلند در کرونا با شما صحبت کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان عزیز مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای تایلند،تور و جاذبه‌های گردشگری آن را داشتید حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری مهیج و خاطره‌انگیزی را با ما تجربه نمایید.

منبع:ایسنا

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر