ایرلاین‌های فعال در کرونا

ایرلاین‌های فعال در کرونا

می‌توان گفت ویروس کرونا(کووید ۱۹) اغلب ایرلاین‌ها را تعطیل و خانه نشین کرده است. به همین خاطر مسافرانی که به هر دلیلی قصد سفر به کشورهای خارجی را دارند، حق انتخاب محدودی برای خرید بلیط هواپیما دارند،البته این موضوع را در نظر بگیرید که بعضی از ایرلاین‌ها در کرونا پروازهای خود را به طور کامل باز کرده‌اند و بعضی دیگر به صورت محدود آغاز به فعالیت کرده‌اند. در ادامه می‌خواهیم به این مطلب بپردازیم که ایرلاین‌های فعال در کرونا کدام‌ها هستند؟با مهرآباد گشت تا انتهای این مقاله همراه باشید.

هواپیمایی امارات از ایرلاین‌های فعال در کرونا

هواپیمایی امارات پروازهایش را از تاریخ ۲۷ تیرماه ۱۳۹۹ از مبدا ایران آغاز کرد.طبق اعلامیه هواپیمایی امارات، خرید بلیط هواپیما به مقصدهای مختلف با رعایت شرایط و قوانین جدید برای مسافران امکان‌پذیر است. شرایط اعلام شده از طرف هواپیمایی امارات در کرونا موارد زیر را شامل می‌شود:
مسافران باید حداکثر تا ۹۶ ساعت قبل از پرواز تست کرونا(یا پی سی آر) خود را انجام دهند.
افرادی می‌توانند برای خرید بلیط هواپیمایی امارات اقدام نمایند که تست کرونا آن‌ها منفی باشد.
مسافران باید جواب تست منفی خود را در فرودگاه همراه داشته باشند.
جهت جلوگیری از ویروس کرونا دفتر هواپیمایی امارات در تهران از پذیرفتن افراد به صورت حضوری معذور است و مسافران باید برای خرید بلیط به صورت تلفنی یا از طریق آژانس‌های هواپیمایی اقدام نمایند.
در حال حاضر خرید بلیط امارات به تمامی مقاصد این ایرلاین مانند مقاصد آسیای شرقی (بمبئی، دهلی، پکت، شانگهای، کوالالامپور)، مقاصد اروپایی (بارسلون، مونیخ، هامبورگ، پاریس) و کانادا امکان‌پذیر می‌باشد.

قطر از ایرلاین‌های فعال در کرونا

هواپیمایی قطر از ایرلاین‌هایی است که بر خلاف خیلی از ایرلاین‌ها از آغاز دوره کرونا پروازهایش همچنان برقرار بوده است. در حال حاضر هم امکان خرید بلیط هواپیما به تمامی ممقصدهای این هواپیمایی از مبدا ایران هم امکان پذیر است.
البته از آنجایی که اغلب کشورها مرزهایشان را به روی توریستان بسته‌اند تنها افرادی که تابعیت کشور مورد نظر را داشته باشند می‌توانند برای خرید بلیط اقدام نمایند.
هواپیمایی قطر پروازهای خود را از مبدا تهران به مقاصد برلین، فرانکفورت، مونیخ، رم، لندن، پاریس، استکهلم، کیپ‌تاون، ژوهانسبورگ، مادرید، بارسلون، لس‌آنجلس، سان‌فرانسیسکو، ونکوور، تورنتو، سائوپولو، تونس و استانبول انجام می‌دهد.
در حال حاضر امکان خرید بلیط هواپیما به مقصد استانبول برای همه مسافرین امکان پذیر است.
جهت اطلاع از ویزای چین،ویزای تایلند با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تمسا حاصل فرمایید.

هواپیمایی ترکیش

بر قراری پروازهای ایرلاین ترکیش خبری بود که اهالی سفر و گردشگری را خیلی خوشحال کرد. زیرا این هواپیمایی به دلیل کیفیت پرواز، مقاصد پروازی گسترده و داشتن قیمت مناسب در مقایسه با ایرلاین‌های عربی در بین مسافران ایرانی پرطرفدار و محبوب است.
همچنین برقراری پرواز ترکیش امکان خرید بلیط هواپیما به مقصد استانبول را برای همه مسافران امکان پذیر کرد. البته شرایط سفر به دیگر نقاط پروازی را کشور مقصد تعیین می‌کند و در حال حاضر تنها مسافرانی که اقامت کشور مقصد را دارند می‌توانند برای خرید بلیط اقدام کنند.
جهت رزرو تور مسقط با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.

ایرارمنیا از ایرلاین‌های فعال در کرونا

ایرلاین ایرارمنیا مجددا پروازهایش را برقرار کرده و تمامی افراد می‌توانند برای خرید بلیط هواپیما به مقصد ارمنستان اقدام نمایند. همچنین کشور ارمنستان جز مقاصدی است که مرزهایش را به روی گردشگران ایرانی باز کرده است.

ایرلاین ماهان

در دوره کرونا پروازهای ایرلاین ماهان به مقصدهای خارجی به صورت محدود برقرار است. بدین صورت که همچنان محدودیت‌هایی برای این ایرلاین وجود دارد اما پروازهایش به مقاصد مختلف در تاریخ‌های مشخص انجام می‌شود.
مقاصد هواپیمایی ماهان کشورهای اروپایی، آسیایی و خاورمیانه را شامل می‌شود.
جهت رزرو تور عمان با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.

هواپیمایی ایران ایر

هواپیمایی ایران ایر از ایرلاین‌های فعال در ایران است. شرایط پروازی این ایرلاین همانند هواپیمایی ماهان است و به صورت دوره‌ای در تاریخ‌های خاص انجام می‌شود. مقاصد اروپایی مانند مادرید، بارسون، پاریس، آمستردام، کلن، رم، هامبورگ و …، مقاصد آسیایی از جمله بمبئی، بیروت، استانبول و … از مسیرهای فعال هواپیمایی ایران ایر هستند.
هواپیمایی ایرتور
علاوه بر هواپیمایی ماهان و ایران ایر، ایرلاین ایرتور هم از دیگر ایرلاین‌های فعال در کرونا در مسیرهای بین‌المللی است. پروازهای این ایرلاین در مسیر تهران – استانبول – تهران انجام می‌شوند و خرید بلیط هواپیما برای همه مسافرین امکان‌پذیر است.
همچنین ایرلاین فلای دبی در مسیر تهران به دبی، ایرعربیا در مسیر شیراز به شارجه، لار به شارجه و برعکس از دیگر ایرلاین‌های فعال در کرونا هستند.
ما در این مقاله درباره ایرلاین‌های فعال در کرونا با شما صحبت کردیم و آن را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای هند،ویزای تایلند،ویزای چین، ویزای عراق،تور باکو ،تور عمان و تور مسقط داشتید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه‌ای را با ما تجربه نمایید.
جهت رزرو تور عمان و تور مسقط با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر