هتل های پوکت

هتل های پوکت

پوکت که یکی از زیباترین شهرهای تایلند است، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری از سراسر جهان می باشد و به عقیده بسیاری از آنها این منطقه افسانه ای، بهترین گزینه برای گذران تعطیلات است و به همین دلیل از لحاظ امکانات تفریحی و رفاهی، به ویژه هتل ها، بسیار مجهز است. هتل های شهر پوکت هر کدام خصوصیات و قابلیت های منحصربه فردی را داراست که برای هر سلیقه ای مناسب هستند.در این مقاله به معرفی هتل های پوکت می پردازیم،با مهرآباد گشت همراه باشید.

هتل تاورن بیچ ویلیج ریزورت پوکت

این هتل زیبا در پوکت، درست در کنار ساحل واقع شده، منظره بسیاری خوبی رو به دریای آندامان دارد و از جمله بهترین هتل های ۵ ستاره پوکت به شمار می رود. هتل تاورن بیچ پوکت امکانات خوبی را برای شما فراهم کرده و از جاذبه هایی مانند ساحل پاتونگ در دسترس است که تنها ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.

هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت

هتل ۵ ستاره حیات ریجسنی، در کامالا قرار گرفته است، از بهترین هتل های ۵ ستاره پوکت است و موقعیت بسیار خوبی برای گشت و گذار در پوکت دارد. فرودگاه شهر تنها ۲۸ کیلومتر دورتر است و هتل حیات ریجنسی ریزورت پوکت امکانات بسیار خوب، کاربردی و لوکسی برای رفاه مهمانان فراهم کرده است.

هتل هیلتون ارکادیا ریزورت پوکت

احاطه شده در میان باغ های گرمسیری و ساحلی با ماسه های طلایی که در دنیا مطرح است، هتل هیلتون پوکت Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa اقامتی عالی را برایتان فراهم می کند. این هتل ساحلی در ۷۵ هکتار باغ گرمسیری قرار گرفته است و از بهترین هتل های ۵ ستاره پوکت محسوب می گردد.

هتل میلنیوم ریزورت پاتونگ پوکت

این هتل ۵ ستاره زیبا، تا ساحل پوکت تنها ۵ دقیقه پیاده روی دارد. هتل میلنیوم پوکت Millennium Resort Patong Phuket با فاصله نزدیکش به ساحل پاتونگ، اقامتی لوکس را برای مهمانانش فراهم می کند و توسط جاذبه های مناطق استوایی احاطه شده است. در حقیقت، ساحل کمتر از ۵۰۰ متر دورتر است، و مجتمع خرید جانگسیلون با بیش از ۲۰۰ مغازه – در مجاورت هتل قرار دارد.

هتل فیشرمنز هاربر پوکت

چه یک گردشگر باشید و چه به سفر کاری به پوکت آمده باشید، هتل فیشرمنز هاربر پوکت انتخاب خوبی برای اقامت و بازدید از پوکت است چرا که تنها ۱۱٫۸  کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد و به راحتی به نقاط مختلف و جاذبه های شهر پوکت دسترسی خواهید داشت. این هتل که از بهترین هتل های ۵ ستاره پوکت به شمار می رود، تنها ۶ دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد و در جنوب مرکز شهر پاتونگ، قرار گرفته است.

هتل تریسارا در پوکت

هتل ۵ ستاره تریسارا (Trisara) از هتل های منحصر بفرد پوکت است که در میان جنگل ها و باغ های استوایی عجیب قرار دارد، در اطراف محوطه هتل درختان نخل زیادی می بینید که قدم زدن در میان این درختان شما را با حس و حال تازه ای آشنا می کند. در این هتل که از بهترین هتل های ۵ ستاره پوکت می باشد، با ۱۲ دقیقه پیاده روی به ساحل رویایی آن می رسید، در ساحل می توانید غرق در تفریحات آبی مثل موج سواری، غواصی و شیرجه شوید سواحل پوکت بهترین فرصت برای دیدن آبزیان دریایی است، در این هتل بهترین شرایط برای غواصی برای شما فراهم شده است.

هتل سنترا گراند در پوکت

هتل  پنج ستاره سنترا گراند ریزورت (Centara Grand Beach Resort) در کنار ساحل این شهر واقع شده است.  فضای داخلی هتل با تپه های سرسبز محیط دلپذیر و شادابی را پدید آورده است. این هتل جزء معدود هتل هایی است که ساحل اختصاصی دارد. در امتداد ساحل کناراین هتل درخت های نخل و صنوبر قرار گرفته اند و فضای زیبایی را برای این منطقه به وجود آورده است. دریای این منطقه بسیار تمیز و ماسه های ساحل بسیار نرم می باشند و یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره پوکت است که دارای ساحل های مناسب برای شنا، حمام آفتاب و غواصی می باشد.

هتل آندامان وایت بیچ ریزورت پوکت

این هتل ۵ ستاره ۹ دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد و در آن زندگی لوکس در لب آب را تجربه می کنید. هتل به غیر از ساحل اخنتصاصی و چشم انداز زیبا از دریای آندامان، استخری بزرگ با طول ۴۰ متر و تجهیزات ورزش های آبی رایگان را در اختیارتان می گذارد.

هتل هوریزون کارون بیچ پوکت

هتل هوریزون کارون بیچ (Horizon Karon Beach) که فقط ۴ دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد، از دو بخش مجزا تشکیل شده است. بخش اول دارای دو استخر بزرگ روباز و زمین بازی و استخر مخصوص کودکان است. بخش دوم مخصوص بزرگسالان است و جکوزی و استخر اختصاصی دارد.

هتل باومن رزیدنس پوکت

هتل باومن رزیدنس (Bauman Residence) هشت دقیقه پیاده با ساحل فاصله دارد. با ۵ دقیقه رانندگی از این هتل به مرکز خرید Jungceylon می‌رسید. اتاق‌های راحت این هتل، دکوراسیون داخلی مدرنی دارند. رستوران و استخر فضای باز، از دیگر امکانات این هتل هستند. ساحل مشهور پاتونگ، ۱۰ دقیقه و فرودگاه بین‌الملی پوکت، ۴۵ دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارند. اتاق‌های هتل با کف‌پوش‌های چوبی تزیین شده‌اند و دارای تلویزیون صفحه‌تخت، قهوه‌ساز و سایر امکانات ضروری هستند. پذیرش به صورت ۲۴ ساعته در هتل انجام می‌شود. در رستوران هتل، مهمانان از غذاهای بین‌المللی و تایلندی لذت می‌برند.

هتل بابا هاوس پوکت

هتل بابا هاوس (Baba House) در شهر پوکت، واقع شده و دارای وای‌فای رایگان در سراسر مجموعه است. پارکینگ اختصاصی رایگان از دیگر امکانات هتل است. همه‌ی اتاق‌های هتل دارای تلویزیون صفحه‌تخت و چشم‌انداز رو به استخر یا کوه هستند. همه‌ی اتاق‌ها حمام اختصاصی دارند. سرویس رفت و برگشت رایگان از هتل تا فرودگاه برای مهمانان در نظر گرفته شده است. فعالیت‌های تفریحی مختلفی از جمله گلف و غواصی و امکان کرایه‌ی دوچرخه، در مجموعه وجود دارد. موزه‌ی تای هوا (Thai Hua)، ۳/۹ کیلومتر و شهر قدیم پوکت، ۴ کیلومتر از هتل فاصله دارند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل، فرودگاه بین‌المللی پوکت است که ۲۸ کیلومتر با آن فاصله دارد.

ما در این مقاله برخی از هتل های پوکت را به شما همراهان عزیز معرفی کردیم.جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور پوکت "به صورت نقد و اقساط" با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.02188833123





هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر