1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. هتل الیت ورلد استانبول | تور قسطی استانبول

هتل الیت ورلد استانبول | تور قسطی استانبول

هتل الیت ورلد استانبول | تور قسطی استانبول

هتل الیت ورلد استانبول  | تور قسطی استانبول

از بهترین هتل های استانبول در بین ۵ ستاره های این شهر، نام هتل الیت ورلد (Elite World Istanbul Hotel) در منطقه ی بی اوغلو واقعا می درخشد! اتاق های آن فوق العاده راحت و زیبا هستند و به سبک نئوکلاسیک طراحی شده اند.  درون اتاق ها، حمام خصوصی با وان آب گرم به همراه وسایل بهداشتی و آرایشی قرار داده شده است و دسترسی به اینترنت پر سرعت و دید ویژه به شهر از دگر خصوصیات آن ها است.

در این اقامتگاه، امکانات و خدمات متنوعی مشاهده می شود که از جمله آن ها می توان به؛ باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، سونا، صبحانه بوفه باز و حمام سنتی اشاره کرد. ۶ رستوران و کافه ی مجزا با منویی از غذاها و نوشیدنی ها ترکی و بین المللی از دیگر امکانات تفریحی این هتل هستند. 

هتل الیت ورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) یک هتل پنج ستاره در منطقه تکسیم استانبول در کشور ترکیه است که از میدان تکسیم استانبول۰.۵ و از خیابان استقلال استانبول ۱.۲ کیلومتر فاصله دارد .

هتل پنج ستاره الیت ورد استانبول با ارائه خدمات جهانی به مهمانان تور استانبول| تور قسطی استانبول در قلب استانبول، (50 متری از میدان تکسیم) واقع شده است.

امکانات هتل الیت ورلد استانبول  

از مهمترین امکانات اصلی این هتل 5 ستاره میتوان به 245 اتاق و سوئیت خانوادگی زیبا، 3 رستوران، کافی شاپ، بار، استخر سرپوشیده، استخر کودکان، خدمات اتاق، خدمات تبدیل ارز، صبحانه در دسترس، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، میز تور و گردشگری، باشگاه سلامت، ترنسفر فرودگاهی، خدمات آبگرم، سونا، حمام ترکی مرواریدی، خدمات ماساژ، مرکز تجاری، مراقبت از کودکان در اتاق با هزینه اضافه، میز پذیرش 24 ساعته، پارکینگ مو رایگانفای اشاره کرد.

تمام اتاق های هتل جهان الیت با دکوراسیونی به سبک نئوکلاسیک تزئین شده اند. در هر اتاق سیستم تهویه مطبوع، موکت ظریف، میز کار، کمد لباس، حمام خصوصی سنگ مرمر، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، کانال های تلویزیونی حق بیمه وجود دارد.

مهمانان مقیم این هتل علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل الیت تا میدان تکسیم 6دقیقه، پارک تکسیم گزی6، بیمارستان Acibadem Taksim 7دقیقه، خیابان ایستیکلال8، مرکز فرهنگی آتاتورک8، موزه پرا20، قصر دولماباچه22، برج گالاتا28، پل گالاتا38 و مرکز خرید و سرگرمی استانبول Cevahir 41دقیقه پیاده روی نمایند.

علاقمندان میتوانند انواع غذاهای دنیا و ترکیه را در رستوران های این هتل میل نمایند. مهمانان میتوانند در Lobby Lounge و Lobby Bar جشن بگیرند. یا در رستوران The Brasserie منوهای سبک را نوش جان نمایند. یا در کافیشاپ شبهه ایتالیایی از قهوه های منحصر بفرد لذت ببرند. یا در Try Bar Fit  با انتخاب غذاهای سالم ازجمله سبزیجات تازه، آب میوه های تازه و نوشیدنی های انرژی به فکر سلامتی خود باشند.

فرودگاه بین المللی آتاتورک در 23.6کیلومتری و فرودگاه استانبول 49کیلومتر از هتل الیت دورتر است. ایستگاه متروی Taksim با فاصله 400متر از هتل، دسترسی آسان به تمام نقاط استانبول را برای مسافران فراهم می سازد. کنفرانس Lutfi Kirdar، مرکز کنگره استانبول، کنسرت Cemal Resit Rey و Muhsin Ertugrul Theatre در فاصله 1.3کیلومتری هتل میباشند.

جهت رزرو تور قسطی استانبول با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید 02188833123



هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر