تور روسیه

تور روسیه

کشور روسیه همسایه پهناور ایران یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری منطقه به حساب می آید که همه ساله توریست های فراوانی را با سلیقه های متنوع جذب خود می کند. کسانی که به جاذبه های تاریخی و فرهنگی علاقمند هستند و آن هایی که عاشق ماجراجویی در دل طبیعت های وحشی هستند همواره بهترین خاطره های خود از سفر به روسیه دارند. شما گردشگران عزیز با سفر به کشور بسیار زیبا و بزرگ روسیه می توانید مجموعه ای شگفت انگیز  از فرهنگ های مختلف را از نزدیک ببینید و در ضمن از مکان های تاریخی و گردشگری آن نیز دیدن کنید. در این مقاله همه اطلاعاتی را که لازم است درباره تور روسیه بدانید به شما عزیزان ارایه می کنیم. برای اطلاعات جزیی تر از تور روسیه حتماً با مشاوران ما در مهرآبادگشت تماس بگیرید. برای سفر به کشور روسیه، خرید بلیط هواپیمای روسیه، رزرو هتل در روسیه، تور مسکو و تور سن پترزبورگ با مهرآبادگشت در تماس باشید.


قیمت تور روسیه

روسیه هم در اروپای شرقی و هم در آسیای شمالی قرار گرفته است و پهناورترین کشور جهان به شمار می رود. این کشور پهناور با اقیانوس منجمد شمالی، اقیانوس آرام شمالی، دریای بالتیک و دریای خزر مرز مشترک آبی دارد و از سویی دیگر با ۱۴ کشور اروپایی و آسیایی هم مرز زمینی دارد. روسیه دارای آب و هوایی کاملاَ متغیر است و متوسط دما در آن بین ۳۷+ درجه سانتی گراد و ۳۷- درجه ی سانتی گراد است. بنابراین ممکن است در یک زمان مشخص یک جای روسیه برفی و جای دیگر آن آفتابی باشد. به همین دلایل و قیمت تور روسیه در زمان های مختلف سال و در نقاط مختلف روسه متغیر است. همچنین در هنگام برگزاری جشن ها و فستیوال ها و دیگر اعیاد پرطرفدار، قیمت تور روسیه کمی بیشتر از معمول می شود. در کنار همه این ها درجه کیفیت هتل و پرواز نیز در قیمت تور روسیه تأثیر به سزایی دارد. در حال حاضر برای سفر به کشور روسیه باید دست کم هشت میلیون تومان بودجه در نظر بگیرید.


تور ارزان روسیه

تورهای کشور روسیه در فصل سرما و بخبندان موقتاً تعطیل می شوند. پس ما به شما توصیه نمی کنیم که در این زمان های سال سفری ارزان به روسیه داشته باشید. همچنین در هنگام عید و فستیوال ها و غیره نیز قیمت تور روسیه به شدت افزایش می یابد. به همین دلیل اگر می خواهید تور ارزان تری خریداری کنید، بهتر است از سفر در این زمان ها نیز چشم پوشی کنید. نکته دیگر انتخاب هتل و پرواز است. توصیه اصلی ما برای انتخاب سفری ارزان به این کشور استفاده از ایرلاین های ایرانی و اقامت در هتل های سه ستاره می باشد.


 تور لحظه آخری روسیه

همان طور که حتماً می دانید برای پیدا کردن تورهای لحظه آخری، باید حواس تان را کاملاً جمع کنید. چک کردن مدام آفرهای آژانس های مسافرتی هنگامی که برای مقاصد مورد نظر شما پرواز چارتر در نظر گرفته اند، بهترین راه برای ثبت نام در تور لحظه آخری با پایین ترین قیمت ممکن می باشد.


بهترین زمان سفر به روسیه

اگر مقصدی آرام و خلوت را می خواهید بهار روسیه را از دست ندهید. روسیه در فصل بهار از لحاظ آب و هوایی در شرایط بسیار خوبی به سر می برد ولی به این خاطر که فستیوال ها و جشن های کمی در این فصل برگزار می شود به لحاظ توریستی روزهای خلوتی را می گذراند. فصل تابستان و به طور کلی از تیر ماه تا شهریور ماه که دمای هوا در کشور روسیه بسیار گرم و مطبوع می شود، بهترین زمان سفر به این کشور پهناور است. باید در نظر داشته باشید که هزینه های سفر به روسیه در فصل تابستان سیر صعودی خواهد داشت. آب و هوای کشور روسیه در پاییز بسیار غیر قابل پیشبینی و تغییر پذیر است. شما گردشگران عزیز در سفر پاییزی خود که کشور روسیه ممکن است یک لحظه آفتاب را تجربه کنید و چند ساعت بعد برف ببینید. بارش سنگین برف و سوز و سرمای زیاد هوا باعث می شود که هر گردشگری تاب تحمل آب و هوای روسیه را نداشته باشد. به طور مثال در شهرهایی سن پترزبورگ و مسکو بعضی از روزها دمای هوا بخ منفی 20 درجه سانتی گراد خواهد رسید و حتا بخش هایی از سرزمین بزرگ روسیه که نزدیک سیبری قرار دارند دمایی تا منفی 50 درجه سانتی گراد را نیز تجربه خواهند کرد. اما سفر در فصل زمستان به کشور روسیه مزیت های فراوانی دارد. کاهش چشمگیر هزینه، بازی های زمستانی، فستیوال ها و جشن های متنوع و زیاد و مراسم کریسمس فقط بخش از جذابیت های سفر به کشور روسیه در فصل زمستان می باشند.


برخی از اطلاعات مهم درباره کشور روسیه

 پایتخت: مسکو

زبان رسمی: روسی

واحد پول رسمی: روبل

کد کشور: 7+

اختلاف ساعت با تهران: نیم ساعت عقب ‌تر از تهران است.

شماره های اضطراری: (آتش نشانی: ۱۰۱ ـ پلیس: ۱۰۲ ـ اورژانس: ۱۰۳)

 نشانی سفارت روسیه در تهران: خیابان نوفل لوشاتو ـ پلاک 37


مهم ترین شهرهای روسیه

  • مسکو
  • سن پترزبورگ
  • کازان


برخی از جاذبه های گردشگری روسیه

  • موزه هنر پوشکین
  • موزه گولاک
  • کاخ کرملین
  • میدان سرخ
  • آسمان خراش هفت خواهر
  • کلیسای سنت باسیل


برخی از بهترین هتل های کشور روسیه

  • هتل متروپل مسکو
  • هتل ریتز کارلتون موسکو
  • هتل چهار فصل کاخ شیرین سن پترزبورگ
  •  هتل کورینتینا سن پترزبورگ

پیشنهاد ما به شما این است که برای یک برنامه ریزی درست و دقیق و لذت بردن از سفر به کشور ترکیه، پیش از عزیمت خود حتماً با مشاوران ما در مهرآبادگشت تماس بگیرید تا بتوانید بهترین برنامه ریزی مالی و زمانی را داشته باشید. برای سفر به کشور روسیه، خرید بلیط هواپیمای روسیه، رزرو هتل در روسیه، تور مسکو و تور سن پترزبورگ با مهرآبادگشت در تماس باشید.







مطالب مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر