انتظار شما از تور عمان

انتظار شما از تور عمان

انتظارات ما از تور عمان چیست؟آیا تا به حال شنیده‌اید کسی از خاطرات تور عمان خود بگوید؟ احتمالا نه! اما بعضی‌ها سالی چند بار به دبی سفر می‌کنند. به نظر شما تور عمان چطور است؟ عمان چگونه کشوری است؟ و آیا ارزش دارد که برای سفر به عمان وقت و هزینه گذاشت؟

درست است که شما، چیز زیادی در مورد تور عمان نمی‌دانید و کسی سوال حل نشده راجع به تور عمان دارید، اما در بین توریستان دیگر کشورهای دنیا مخصوصا توریستان اروپایی، محبوبیت تور عمان روز به روز در حال افزایش است.

تلفیق سنت و مدرنیته

تلفیق سنت و مدرنیته،مهم‌ترین دلیل جذابیت تور عمان محسوب می‌شود،که به راحتی تمام افرادی که این تور را انتخاب می‌کنند،به راحتی درک می‌کنند. جایی که از نظر امکانات رفاهی چیزی کم از امارات نداشته و با سرعت بسیار زیادی هم در حال ساخت امکانات رفاهی، هتل‌ها و مراکز تفریحی است. مسقط به عنوان پایتخت عمان که مهم‌ترین شهر توریستی این کشور، اگرچه مثل دیگر شهرهای بزرگ کشورهای ثروتمند خلیج فارس، مدرن نیست، اما صفا و صمیمیت خاصی داشته و بافت سنتی فوق‌العاده جذابی دارد.

غذاهای عمانی

غذاهای عمانی،دلیل اصلی توریستان به عمان محسوب می‌شود.شاورما یکی از خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاهای عمان بوده که شبیه به کباب ترکی است. شاورما در بین گردشگران تور عمان بسیار محبوب بوده و حتی بسیاری از شکم گردان به خاطر تست شاورما و غذاهای عمانی دیگری مانند مشکاک، مشوی، هریس و مجبوس، تور عمان را انتخاب می‌کنند.

کاوش در دل داستان‌های تاریخ

یکی از مهم‌ترین انتطارت هر کسی از تور عمان،کاوش در دل داستان های تاریخی است.جاذبه‌های تاریخی فراوانی در عمان وجود دارد، از قلعه‌های کوچک و بزرگ و دژهای مستحکم گرفته تا شهر گمشده و افسانه‌ای Ubar، یا کاخ‌ها و خانه‌های سلطنتی سلاطین تاریخ عمان، همه و همه تاریخ چندصد ساله و چندهزار ساله‌ای را به نمایش می‌گذارند.

آب و هوای عمان

به نظر شما اب و هوای عمان گرم و غیر قابل تحمل است؟عمان در شرق شبه جزیره عربستان، در سواحل دریای عمانی و اقیانوس هند و در همسایگی کشورهای امارات، یمن و سعودی قرار دارد. آب و هوای عمان شبیه به امارات که البته کمی بهتر از امارات است. تابستان‌های طولانی و بارش کمی دارد.اغلب بارش‌ها در عمان در فصل زمستان اتفاق می‌افتد، درحالی که در تابستان، علاوه بر گرما، میزبان طوفان‌های شن در عمان خواهد بود. خرداد ماه هم بهترین زمان برای شنا در سواحل عمان است. اینکه شما کدام یک از ماه‌های سال را برای خرید تور عمان انتخاب کنید، بستگی به طبع و سلیقه شما و همچنین هدف شما از سفرتان دارد.

بهترین زمان سفر به عمان کی است؟

اواسط پاییز تا اواخر زمستان و به دلیل خنکی هوای عمان بهترین زمان سفر به مسقط از نظر آب و هوا خواهد بود. اگر قصد خرید تور عمان در این بازه زمانی را دارید، بهتر است یک بارانی خنک نیز با خود همراه داشته باشید. اما به طور کلی بهترین زمان برای سفر به عمان ماه‌های آذر و دی خواهند بود.

چگونه به عمان سفر کنیم؟

سفر به عمان از دو راه تور عمان هوایی و تور عمان دریایی با کشتی کروز امکان‌پذیر است. اما چون در حال حاضر امکان برگزاری تور عمان دریایی وجود ندارد، یکراست سراغ تور هوایی عمان می‌رویم.

پرواز عمان در تور هوایی عمان

در حال حاضر پرواز مسقط، از چهار شهر تهران، شیراز، کیش و چابهار برگزار می‌شود. این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی (کیش ایر و آسمان) و چند ایرلاین عمانی (سلام ایر، ایر عربیا و عمان ایر) برگزار می‌شوند.

  • پرواز تهران – مسقط همه روزه عصرها و توسط شرکت‌های هواپیمایی عمانی از فرودگاه امام خمینی به فرودگاه مسقط انجام می‌شود.
  • پرواز شیراز – مسقط ۲ روز در هفته و توسط شرکت‌های هواپیمایی عمانی و نیز شرکت هواپیمایی آسمان به مقصد مسقط انجام می‌شود.
  • پروازهای چابهار – مسقط هر هفته جمعه‌ها و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می‌شود.
  • پرواز کیش – مسقط ۲ روز در هفته و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می‌شود.

اقامت در تور عمان، کدام هتل را انتخاب کنیم؟

همانطور که گفتیم، بافت شهری عمان، سنتی و گرم است. اما این به معنی نبود هتل لوکس برای تور عمان نیست. در شهر مسقط و دیگر شهرهای عمان، خبری از برج و آسمان خراش نیست. معماری خانه‌ها در عمان سنتی و تزیین شده با یک رنگ سفید است. اما مدرنیته هم جای خود را در سبک زندگی مردم پیدا کرده است. هتل‌های عمان نیز به پیروی از این سبک، علی رغم برخورداری از به روزترین امکانات هتل داری دنیا، ظاهر سنتی و گرم خود را حفظ کرده‌اند.

هتل‌های ۵ ستاره عمان، گزینه مناسبی برای اقامت در تور لوکس عمان هستند. البته هتل‌های ۴ ستاره عمان و حتی هتل‌های ۳ ستاره عمان هم از کیفیت مطلوب و امکانات و خدمات لوکسی برخور دارند و احتمالا موجبات رضایت خاطر شما را از تور عمان فراهم خواهند کرد. البته اگر جمعیت شما زیاد است و چندان سخت‌گیر نیستید، هتل‌های ۲ ستاره و همچنین هتل آپارتمان‌های مسقط هم گزینه مناسبی برای اقامت، در تور عمان ارزان هستند.

جهت رزرو تور مسقط با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.

قیمت تور عمان؛ آیا تور عمان گران است؟

اگر بخواهیم تور عمان را از نظر هزینه با دبی مقایسه کنیم، قیمت تور عمان چندان هم گران نبوده و در بین بسیاری از تورهای خارجی، توری ارزان قیمت محسوب می‌شود. اما اینکه سفر به عمان چقدر برای شما هزینه داشته باشد، به خودتان و انتظاراتی که از تور دارید بستگی دارد. مثلا اقامت در هتل‌های لوکس ۵ ستاره مسقط، اگرچه خیلی خوب اما خیلی هم پر هزینه است. اما در عوض اقامت در هتل‌های ۳ ستاره عمان، باعث کاهش هزینه‌های سفر به عمان شده و قیمت تور عمان را به صرفه‌تر می‌کند. از این رو توصیه می‌کنیم تا در سفر اقتصادی به عمان، هتل‌های ۳ ستاره عمان گزینه مناسبی هستند.

راه‌های کاهش هزینه‌های تور عمان

انتخاب هتل‌های ارزان: یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های تور عمان، اقامت در هتل‌های ۲ ستاره و حتی هتل آپارتمان‌های مسقط است. این هتل‌ها، اگرچه امکانات رفاهی مناسبی ندارند و اتاق‌های نسبتا کوچکی دارند، اما در عوض قیمت بسیار مناسبی هم دارند. هرچند که ما به شما اقامت در این هتل‌ها را توصیه نمی‌کنیم.

انتخاب پرواز ارزان: یکی دیگر از راه‌های کاهش هزینه‌های سفر به عمان، پرواز با پروازهای اکونومی ایرلاین‌های ایرانی و در روزهای غیر تعطیل است. پروازهای ایرانی به مقصد عمان، اگرچه تعداد کمتری دارند، اما هزینه سفر به عمان را کاهش می‌دهند.

سفر به عمان در تابستان: اگر مشکلی با گرما رطوبت بالای هوای عمان در فصل تابستان ندارید، بهتر است تابستان را برای سفر به عمان انتخاب کنید. در فصل تابستان، قیمت تور عمان ممکن است تا 70 درصد کاهش یابد.

در تور عمان، از چه جاذبه‌هایی دیدن کنیم؟

کشور عمان مخصوصا شهر مسقط جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. پیشنهاد ما به شما این است ابتدا سری به شبه‌ جزیره مسَندم که چشم اندازهای زیبایی دارد بروید، از آنجا به شهر صلاله که مرکز تجارت کند عمان است بروید و از کندر آنجا هم حتما بخرید. همچنین بازدید از جزیره ماسیره، کوه سبز یا جبل اخضر، راس الجنز، کویر شنی وهیبه، شهر نزوی، بازار مطرح و واحه بهلاء را نیز در برنامه سفر خود قرار دهید.

ما در این مقاله درباره انتظار شما از تور عمان با شما صحبت کردیم و آن را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای هند،ویزای تایلند،ویزای چین، ویزای عراق،تور باکو ،تور عمان و تور مسقط داشتید با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه‌ای را با ما تجربه نمایید.

جهت رزرو تور عمان و تور مسقط با شماره ۰۲۱۸۸۸۳۳۱۲۳ تماس حاصل فرمایید.

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر