جاذبه های گردشگری چابهار

جاذبه های گردشگری چابهار

چابهار یکی از مهم ترین شهرهای بندری ایران است که در سیستان و بلوچستان واقع شده است.به این بندر به دلیل زیبایی بی نظیرش لقب "بهشت" داده اند.در ادامه جاذبه های گردشگری چابهار را بررسی می کنیم با دقت مطالعه نمایید تا در سفر به چابهار از همه زیبایی های آن لذت ببرید و یک سفر خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

کوه‌ های مینیاتوری چابهار

کوه های مریخی چابهار

سفر به چابهار و بازدید از کوه های مینیاتوری مانند سفر به مریخ اما در کره زمین است.در اینجا نمادهایی از سیاره مریخ را می بینید که قطعا برای شما بسیار جذاب خواهد بود.برای رفتن به کوه های مینیاتوری چابهار به راحتی می توانید ماشین کرایه کنید و از هتلی که اقامت دارید به آنجا بروید.

تالاب لیپار چابهار

تالاب لیپار چابهار

یکی از جاذبه های دیدنی چابهار که درسفر به چابهار اصلا نباید آن را فراموش کنید،تالاب لیپار است.در این تالاب پرندگان زیبایی مثل چنگر،فلامینگو،کشیم،باقرقره،عقاب دشتی... وجود دارد که مخصوصا اگر به همراه کودکانتان سفر کرده اید این بخش از سفر برای آنها هم بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

بندر گواتر چابهار

بندر گواتر چابهار

بندر گواتر چابهار یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری این شهر است.این بندر در مجاورت جنگل حرا قرار گرفته و به همین دلیل یکی از مناطق حفاظت شده محسوب می شود.

گل افشان چابهار

گل افشان چابهار

کوه های گل افشان یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری چابهار است.این کوه ها ویژگی بسیار حیرت انگیزی دارند و آن اینست که مقداری گل با صدایی خاص از چاله ها خارج می شوند و به صورت آتشفشانی در اطراف پراکنده می شوند.

موزه محلی چابهار

اگر علاقه مند به تاریخ هستید در سفرتان به چابهار می توانید بازدید از موزه ملی را در برنامه سفر خود قرار دهید.این موزه از دوران قاجار باقی مانده است.

 مسجد جامع دزک

مسجد چابهار

مسجد جامع دزک یکی دیگر از جاذبه های گردشگری چابهار است که بازدید از آن خالی از لطف نیست.این مسجد در 3 کیلومتری سراوان قرار گرفته است که از دوران صفویه باقی مانده است.نکته جالبی که باید بدانید این است که در ساخت این مسجد از فرآمورده های نخل و خرما به عنوان مصالح استفاده شده است.

غارهای بان مسیتی چابهار

یکی از پرطرفدارترین جاذبه های چابهار غار هابان مسیتی است.این غار ترکیبی از دو غار طبیعی و مصنوعی است که در کنار هم زیبایی فوق العاده ای دارند.اگر تور چابهار را رزرو کرده اید حتما از این غار شگفت انگیز دیدن نمایید.

درخت مکرزن

درخت مکرزن یک درخت معروف و دیدنی چابهار است.این درخت در واقع نوعی گیاه هندی است که برگ های پهنی دارد و شاخه های آن رو به پایین سرازیر هستند.این درخت علاوه بر چابهار در نیک شهر هم دیده می شود.

منطقه حفاظت شده گاندو

منطقه حفاظت شده گاندو چابهار

منطقه حفاظت شده گاندو برای شما که عاشق طبیعت و حیات وحش هستید بهترین گزینه است.در این منطقه می توانید تمساح بومی ایرانی با نام گاندو را ببینید.

مسجد جامع تیس

مسجد جامع چابهار

مسجد جامع تیس از زیبا ترین جاذبه های گردشگری چابهار است.این مسجد از لحاظ معماری مانند مساجد پاکستان و هندوستان است.گنبدهای با عظمت و رنگ های زیبای استفاده شده در این مسجد بسیار دیدنی است. اگر علاقه مند به معماری های خاص هستید میتوانید بازدید از این مسجد را در برنامه سفر به چابهار خود قرار دهید.

 قلعه پیروز گت

این قلعه از دوران اشکانیان و ساسانیان باقی مانده و زیبایی های خاص خودش را دارد.


اگر قصد سفر به چابهار را دارید می توانید با تور چابهار ، تور هوایی چابهار مهرآباد گشت همراه باشید و بهترین سفر خود را رقم بزنید.02188833123



تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر