مراکز خرید چابهار

مراکز خرید چابهار

چابهار همانطور که از اسمش پیداست چهاربهار در همه‌ی فصول سال آب و هوای معتدل و بهاری دارد و یکی از عمده دلایل اینکه توریستان تور چابهار را رزرو میکنند همین مراکز خرید آن است.برای آشناتر شدن با مراکز خرید چابهار با مهرآباد گشت در این مقاله همراه باشید.

همه‌ی افراد قبل از سفر به چابهار برایشان این سوال پیش می‌آید که مراکز خرید ارزان چابهار را چطور پیدا کنند؟این شهر از زیباترین منطقه‌های ایران محسوب می‌شود.این شهر علاوه بر سواحل زیبا و جاذبه‌های گردشگری آن مراکز خرید فراوانی دارد.در این منطقه آزاد انواع مراکز خرید پوشاک،صنایع دستی و انواع خوراکی یافت می‌شود.این شهر برای آن دسته از افرادی که عاشق خرید هستند بهترین گزینه است.اگر قصد رزرو تور چابهار را دارید با مهرآبادگشت همراه باشید تا مراکز خرید چابهار را به شما معرفی کنیم.

در چابهار انواع مرکز خرید قدیمی تا پاساژها و فروشگاه مدرنی وجود دارد که با داشتن آگاهی از مراکز خرید آن شما می‌توانید در وقت خود صرفه جویی کنید و در کوتاه‌ترین زمان همه‌ی مراکز خرید آن را ببینید و خریدهایتان را انجام دهید.در این منطقه علاوه بر تنوع محصولات و پایین بودن قیمت آنها کیفیت‌شان هم بسیار مورد توجه توریستان قرار می‌گیرد.از مراکز خرید غرب چابهار میتوان به مرکز خرید صدف،پاساژ ابریشم،پاساژ فردوس،صالحیار و تیس میتوان اشاره کرد.

مرکز خرید پردیس

مرکز خرید پردیس از ارزانترین مراکز خرید چابهار محسوب می‌شود که به راحتی میتوانید انواع لوازم شخصی خود را ازینجا خرید کنید.انواع کفش،لوازم شخصی،لوازم خانگی و ... را به راحتی میتوانید پیدا کنید.این پاساژ به متنوع بودن کالاها و قیمت پایین محصولات معروف است.که در غرب چابهار قرار دارد.برای رزرو تور چابهار با کارشناسان مهرآباد گشت تماس بگیرید.

پاساژ صدف

مرکز خرید صدف از ارزانترین پاساژها در خرید لوازم خانه محسوب می‌شود.در این پاساژ علاوه بر لوازم خانگی،انواع لوازم شخصی،پوشاک،کفش و لوازم آرایشی یافت می‌شود.این مرکز خرید در نزدیکی هتل لیپار چابهار قرار دارد.

پاساژ صالحیار

مرکز خرید صالحیار در غرب چابهار قرار دارد که محصولات متنوعی از جمله لوازم آرایشی،لوازم بهداشتی،لوازم خانگی و ... ارائه می‌شود که از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هستند.

بازار تیس

از ارانترین مراکز خرید چابهار میتوان به بازار تیس اشاره کرد.در این بازار انواع کالاهای ارزان قیمت چینی،لوازم آرایشی و لاستیک به فروش می‌رسد.

بازار سنتی چابهار

بازار سنتی هر شهر از زیباترین مکان‌های آن شهر است.بازار سنتی چابهار به بازار سنتی زنان معروف است.در این بازار سنتی هم خرید میکنید هم تفریح.زنان در بازار سنتی حصیر بافی می‌کنند و همزمان میفروشند.نقش حنا زدن بر روی دست توریستان از جمله کارهای زنان فروشنده است.انواع مواد خوراکی،لوازم منزل،عینک،پتو،کفش،صندل،لباس‌های سنتی و محلی،لوازم آرایشی و انواع ادویه و گیاهان دارویی در بازار سنتی چابهار یافت می‌شود.
بازارهای سنتی در چابهار
از قدیمی‌ترین مراکز خرید این شهر میتوان به بازار ابریشم، بازار زرگرها و دکه بازار اشاره کرد .

مرکز خرید سینا

در مرکز خرید سینا لوازم آرایش، تنقلات و انواع کالاهای خارجی به فروش می‌رود. 

بازار طلا

بازار طلا چابهار که بالاتر از پارک بهار ان قرار دارد تفاوت عمده‌ای در طراحی طلاها با دیگر بازار طلاها دارد طراحی طلا در این بازار مشابه طراحی طلا در هندوستان است که این مغازه‌های موجود در بازار طلا برای تمام توریستان جذاب است.. 

در صورتیکه قصد رزرو تور چابهار داشتید و یا سوالی درباره مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید حتما با کارشناسان مجرب مهرآباد گشت تماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند.02188833123

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر