1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. بهترین مناطق جهت سفر یک روزه در ازمیر

بهترین مناطق جهت سفر یک روزه در ازمیر

بهترین مناطق جهت سفر یک روزه در ازمیر

جاذبه امیر

بهترین سفرهای روزانه از ازمیر ، ترکیه

 

 

ازمیر با قرار گرفتن در دریای اژه ، سفرهای روزانه زیادی دارد که همه چیز را از یک روز در ساحل تا برخی از مناظر تاریخی با اهمیت و جدی می گنجاند. در اینجا برخی از بهترین سفرهایی که فقط یک یا دو ساعت با آن فاصله دارند ، وجود دارد.

şeşme و Alaçati

şeşme یکی از محبوب ترین مناطق تابستانی ترکیه به ویژه برای جوانان است که بین ژوئن و آگوست کلوپ های ساحلی و کافه ها را پر می کنند. خانه های اجاره ای تابستانی و کلوپ های ساحلی که روزانه میزبان مهمانی های ساحلی هستند ،. برای یک فضای آرام تر ، به داخل ناحیه به Alaçati بروید ، با خانه های سنگی امضا شده و خیابان های باریک و همچنین یک صحنه بادی بادبزن و بادبادک بسیار معروف.

 

جاذبه امیر

Alaçatı | © Irfan Parlar / ویکی مدیا


اورلا

شهر کوچک در استان ازمیر ، ارولا به دلیل شراب عالی در ترکیه شناخته شده است و سفر یک روزه به یک تاکستان یک انتخاب عالی برای دوستداران شراب است. با سابقه شراب سازی به 4000 سال قبل از میلاد ، تاکستان با نام Urla برای بازدید کنندگان باز است ، جایی که می توانند همه چیز راجع به شراب های اورلا بیاموزند و انواع مختلف را مستقیماً از بشکه ها بچشند. این شراب سازی هتل مخصوص هتل خود نیز دارد که میهمانان می توانند اقامت خود را تمدید کرده و در برداشت انگور و هرس و همچنین پیاده روی یا دوچرخه سواری در اطراف منظره زیبا و ساحلی بپیوندند.

Urla Şarapçilik، Kuşçular Mahallesi، 8028 Sok. شماره: 12 ، اورلا ، ترکیه ، +90 232 759 0111

شیرینس

یكی از بتهیزترین روستاهای پنهان در ترکیه ، ردیف خانه های تاریخی یونان ، خیابانهای باریك كف سنگی و محلهای دوستانه محلی شیرینچه باعث شادی بسیار ناچیز می شود. حتماً هتل Nishanyan را ببینید - از زمان کشف آنها در دهه 90 ، مالک خانه های قدیمی روستای شیرینچه را احیا کرده است. علاوه بر این ، غذای موجود در نیسانان ، تهیه شده توسط مواد محلی (از جمله تولیدی از باغ خود) یکی از بهترین تجربیات معده در گاسترومنتی است که می توانید در ازمیر داشته باشید.

هتل نیوشانیان: شیرینس محللی ، شیرینس کایö اوچ یولو ، شیرینس ، ترکیه ، +90 232 898 3208

 

جاذبه های ازمیر

Şirince | © Elelicht / ویکی مدیا


افسس

احتمالاً یکی از محبوب ترین سفرهای جانبی ازمیر ، شهر باستانی افسس کاملاً دیدنی تاریخی است که باید دید. ساخته شده در قرن 10 قبل از میلاد ، شهر یونان باستان برای معبد آرتمیس ، یکی از هفت عجایب جهان ، و همچنین کتابخانه قابل ملاحظه ای کاملاً حفظ شده سلسوس شناخته شده است. با استفاده از اتوبوس مستقیم از میدان باسمان ازمیر می توانید به راحتی به این مقصد بسیار محبوب دسترسی پیدا کنید.

 جاذبه های ازمیر


افسس | © paweesit / فلیکر

پرگامون

Pergamon همچنین یک شهر یونان باستان بود ، و یکی دیگر از دیدنیهای اساسی تاریخی که در استان ازمیر مشاهده می شود ، همچنان در حال تحت تأثیر قرار دادن بازدید کنندگان از سراسر جهان است. قابل توجه ترین تئاتر پرگامون است که منظره ای زیبا از طوفان تپه آن را مشاهده می کند. یکی دیگر از برجسته برجای مانده از این سایت ، محراب بزرگ Pergamon است ، اما برای آشنایی با آن باید به موزه Pergamon در برلین سفر کنید.

 

 جاذبه های امیر

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر