معرفی مراکز هنری ازمیر

با قرار گرفتن در سواحل اژه و همچنین تاریخ غنی و معماری متعاقب آن ، الهامات زیادی برای هنرمندان برای ایجاد کار در ازمیر وجود دارد . به همین ترتیب ، سومین شهر بزرگ ترکیه دارای گالری های بسیار خوبی است که دوستداران هنر از آن غافل می شوند.


مراکز هنری ازمیر

مرکز هنری آرکاس

با نمایش مجموعه شخصی تجار و علاقه مندان به هنر لوسیان آرکاس ، مرکز هنری آرکاس در داخل و خارج از کشور زیبا است. 10 اتاق مختلف در دو طبقه که در کنسولگری سابق فرانسه واقع شده است ، دارای نمای زیبا و منظره ای از دریا است ، 10 اتاق مختلف در دو طبقه ژانرهای مختلفی را از مجموعه آرکاس به نمایش گذاشته اند ، از جمله لومینیست ها ، نقشه برداری عثمانی و فرانسوی ، فرشهای عثمانی و پست امپرسیونیست ها (به چند مورد را نام ببرید)

مرکز هنری آرکاس ، 1380 سوک شماره: 1 آلسانکاک ، ازمیر ، ترکیه ، +90 232 464 66 00

 مراکز هنری ازمیر


K2 Güncel Sanat Merkezi

این سازمان غیرانتفاعی نه تنها میزبان پروژه های نمایشگاهی ملی و بین المللی است بلکه سخنرانی ، سمینار ، نمایش و نمایش و همچنین استودیویی برای هنرمندان میهمان برگزار می کند. مطمئناً معاصر ترین گالری های ازمیر ، K2 یک مکان هنری پایدار و معاصر است که بر روی هر دو هنرمند نوظهور و در آینده و همچنین نام های معتبرتر تمرکز دارد.

K2 Güncel Sanat Merkezi ، بلوار Cumhuriyet. شماره: 54 Büyük Kardiçalı Han Kat: 2، Konak / ازمیر ، ترکیه ، +90 232 445 31 51


فرهنگسرای احمد عدنان سیگون

یک معماری جالب توجه واقع شده از منظره شهری ازمیر ، مرکز هنری احمد عدنان سیگون به خاطر آکوستیک عالی در سالن کنسرت موسیقی کلاسیک معروف است. با این حال ، این مرکز همچنین میزبان Alt Galeri ، یک گالری بزرگ هنری است که به اشکال هنری پلاستیک و معاصر متمرکز است. فرهنگ سفر توصیه می کند که از گالری هنر بازدید کرده و سپس برای یک کنسرت عالی بمانید.

 

فروشگاه هنر سانات گالریسی

این گالری بزرگ هنری در سال 1998 تاسیس شده است تا بهترین هنرهای پلاستیکی را برای دوستداران هنر ازمیر به ارمغان آورد. از آن زمان به بعد ، Art Shop Sanat Galerisi همچنین از زمان افتتاح آن ، در مجموع 200 نمایشگاه جذاب از سال 200 میزبان نمایش های نقاشی و مجسمه سازی است.

گالری هنری سبا

Seba Uğurtan ، معلم هنر با 20 سال تجربه و مدیرکل بازیگری دوسالانه هنر ازمیر ، یکی از تعاملی ترین گالری های ازمیر را اداره می کند. در Seba ، کارگاه های هنری فشرده و همچنین نمایشگاه های زیبایی از هنرمندان محلی پیدا خواهید کرد.

گالری دیوژنز

به نام پس از دیوگنس فیلسوف یونانی، که او نیز یکی از بنیانگذاران فلسفه کلبی بود، ها Galeri دیوگنس در عکاسی تمرکز به طور انحصاری. این گالری که در سال 2014 افتتاح شد ، دارای استعدادهای جوان و همچنین اسامی بیشتر از صحنه عکاسی محلی و بین المللی است.

Galeri Diogenes ، Alsancak Kıbrıs Şehitleri Cad. 1485 سوکاک N0o 8-A کوناک / ازمیر ، ترکیه ، +90 232 404 40 46

Selçuk Yaşar Sanat Galerisi

این موزه و نگارخانه هنری که در سال 1985 توسط بازرگان سلچوک یاشار ساخته شده است ، در داخل یک خانه قدیمی زیبا ازمیر واقع شده است و یکی از اولین موزه های هنری خصوصی در ترکیه است. این فضا مجموعه خصوصی یاشار را از جمله برندگان مسابقه هنری DYO نشان می دهد که از ابتدای تأسیس در سال 1967 حدود 196 اثر بین المللی هنری اهدا کرده است.

 

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر