ویزای آذربایجان

ویزای آذربایجان

اگر شما هم قصد سفر به آذربایجان را دارید، باید قبل از سفر، جهت دریافت ویزای این کشور اقدام نمایید. برای دریافت ویزای آذربایجان از تاریخ ۲۱ دی ۱۳۹۵ به صورت آنلاین هم فعال شد که بعد از درخواست، این ویزا ۳ روز بعد به شما تحویل داده می‌شود. با مهرآباد گشت تا انتهای این مقاله همراه باشید تا با نحوه گرفتن ویزای آذربایجان آشنا شوید.

برای دریافت ویزای آذربایجان شما می‌توانید در هر روز هفته در تمام شبانه روز بدون رفتن به سفارت کشور آذربایجان ، به سامانه آنلاین بروید و برای دریافت ویزا اقدام نمایید. این سایت به سه زبان ترکی، روسی و انگلیسی می‌باشد و هزینه آن ۲۰ دلار است که می‌توانید فرم ویزا را تکمیل نمایید و با آپلود عکس ۳ در ۴ و صفحه اول پاسپورت خود،درخواست اولیه برای دریافت ویزای اذربایجان را بدهید. در کل تنها ۳ دقیقه زمان لازم هست تا سه فرم موجود در سامانه را تکمیل نمایید و بعد از سه روز کاری ویزا خود را دریافت کنید. در این سه روز بعد از بررسی مدارک شما ویزا برایتان فرستاده و از طریق ایمیل به شما اطلاع رسانی می‌شود و می‌توانید پس از چاپ این ویزا با آن تور باکو را رزرو نمایید.

حداکثر اعتبار ویزاهای آنلاین ۳۰ روز می‌باشد،اگر شما قصد دارید ویزایی را دریافت نمایید که بیش از ۳۰ روز اعتبار داشته باشد،در این صورت به سفارت و یا کنسولگری آذربایجان مراجعه نمایید.

همانند سال‌های قبل، اگر قصد دارید بیشتر از ۱۰ روز در کشور آذربایجان بمانید باید قبل از اینکه مدت اقامت شما به ۱۰  روز برسد به اداره مهاجرت بروید و اقامت خو را ثبت نمایید.

علاوه بر ویزای الکترونیکی، برای سفر به آذربایجان می‌توانید ویزای لیبل هم دریافت نمایید این ویزا توسط کنسولگری آذربایجان صادر و اغلب بعد از ۳ روز کاری آماده می‌شود. مدت زمان این ویزا ۳۰ روز می‌باشد و مدارک تهیه آن اصل گذرنامه به همراه یک عکس ۳ در ۴ می‌باشد.

اما همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم اگر قصد دارید بیش از ۳۰ روز در آذربایجان بمانید، باید به نماینده کنسولگری بروید.

سفارت آذربایجان

آدرس کنسولگری سفارت: نیاوران- خیابان پور ابتهاج- خیلبان خداوردی- کوچه سیزدهم غربی- نبش کوچه شیر افکن- پلاک ۵

تلفن: ۰۲۱-۲۲۲۹۱۱۴۴

آدرس سفارت آذربایجان: تهران- خیابان پاسداران- نیسان سوم – کوچه راستوان- پلاک ۱۶

تلفن سفارت آذربایجان: ۰۲۱-۲۲۵۵۹۵۵۳

ما در این مقاله از مهرآباد گشت درباره ویزای آذربایجان با شما صحبت کردیم،که با دریافت این ویزا به راحتی می‌توانید تور باکو را رزرو نمایید و سفری به یاد ماندنی را در باکو تجربه نمایید،همچنین شما عزیزان اگر سوالی درباره تور باکو،ویزا و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا سفری لذتبخش و خاطره‌انگیزی را تجربه نمایید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر