بهترین زمان سفر به کنیا

بهترین زمان سفر به کنیا

هدف ما در این مقاله این است که بهترین زمان سفر به کنیا را برای توریستان تور کنیا توضیح دهیم.

کنیا در آفریقای شرقی قرار دارد و نایروبی پایتخت کنیاست از جمله شهرهای مهم ان کیسومو،ناکورو و مومباسا می‌باشد که از جمله جاذبه های گردشگری کنیا سواحل تانزانیا، مجمع الجزایر زنگبار و مکان‌های شگفت انگیز دیگری که اگه در زمان مناسب انجام شود میتواند یکی از باشکوه‌ترین تجربه های سفر با برایتان رقم زند.

مناطق مرکزی، شمال و شمال شرقی کنیا بسیار گرم است. اما سواحل آن که در کنار اقیانوس هند قرار دارد آب و هوایی مرطوب دارد.

کنیا دارای آب و هوای معتدل است. در مناطق ساحلی هوا گرم و مرطوب و در مناطق شمالی و شمال شرقی بسیار خشک و گرم است.

تفاوت دما بین فصل‌های کنیا آنچنان متفاوت نمی‌باشد. بیشتر نایروبی را به هوای معتدل با سواحل مرطوب و گرم می‌شناسند. آفتاب در این کشور بسیار تند است به همین دلیل در بیشتر فصول سال مردم با لباس‌های تابستانی بیرون می‌آیند. سردترین ماه‌ها بهمن تا اسفند و گرم‌ترین ماه‌ها تیر  تا مرداد است. به همین دلیل به توریستان تور کنیا پیشنهاد می‌شود در فصول تابستان و پاییز به کنیا سفر کنند زیرا این فصول بهترین زمان سفر به کنیا هستند.

توریستان تور کنیا باید توجه کنند که بهترین و مناسبترین زمان برای سفر، آذر تا بهمن و همچنین خرداد تا شهریور و بدترین ماه برای سفر هم اسفند، فروردین و اردیبهشت است زیرا باران‌های نسبتا شدیدی در این ماه می‌بارد و شما نمی توانید از هتل خارج شوید.کنیا دو فصل بارانی دارد که بین مارچ تا می و از اواسط اکتبر تا اواسط دسامبر اتفاق میفتد. چشم انداز مناظر طبیعت فوق العاده آفریقا در این زمان با تمیز شدن و برق زدن برگ‌ها و درختان جلوه متفاوتی به خودش می‌گیرد و به همین خاطر توریستان زیادی در این زمان به کنیا سفر می‌کنند. از مزایای دیگر این فصل برای سفر اینست که به نسبت شهر‌ها خلوت‌تر هستند و همین موضوع باعث میشود تا همه چیز ارزان‌تر باشد.

اگر برای سفرتان به آفریقا برنامه‌ریزی کرده‌اید خاطرتان باشد که از بیشتر از دو کشور در طول دو هفته سفرتان دیدن نکنید. چون آفریقا پر از جاهای دیدنی و طبیعت شگفت انگیزی دارد و اگر به درستی وقت بگذارید می تونید جاذبه‌های زیادی را تجربه کنید.  به علاوه اینجوری مجبور نیمشوید زمان زیادی از سفرتان را در فرودگاه بگذرانید و می تونید با برنامه‌ریزی درست سفر لذتبخش‌تری را تجربه کنید. اگر هم مدت زمان چند روزه به آفریقا میرید بهتره حتما برنامه بازدید از پارک هایی مثل Maasai Mara در کنیا داشته باشید و بهترین تجربه از یک سفر ۳ روزه یا ۲ هفته ای را در این پارک‌ها پشت سربذارید.

همچنین شما همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای کنیا ، تور کنیا ، جاذبه های گردشگری کنیا ، سفر هوایی به کنیا و هر سوال دیگری درباره کنیا داشتید می‌توانید با کارشناسان مجرب ما در میان بگذارید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر